  • Data: 2007-02-02 07:11:17
    Temat: Re: ubezpieczenie brakującego wkładu kredytu hipot.
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twój wywód, może i sensowny, nie pokrył się z rzeczywistością. Dzisiaj
    > dostałem informację z banku o pozytywnej decyzji kredytowej...

    Jeżeli się myliłem to dobrze dla Ciebie. Mogą jednak wystąpić różne sytuacje
    na które należy zwrócić uwagę.

    Oby jednym z punktów tej pozytywnej decyzji nie było "udokumentowania wkładu
    własnego na kwotę ....."
    Spytaj doradcę o warunki decyzji. Czasami taki zobaczy "pozytywna" i
    wieszczy zwycięstwo.

    > Operat rzeczoznawcy to science fiction. Wycenił mi działkę na 75 tys a
    > wiem że obecnie ceny działek w mojej okolicy kształtująsiena poziomie
    > 80-100zł/m2
    > za 15arów wychodzi "trochę" więcej.

    Niezależny rzeczoznawca? Czy pracownik banku?
    Poza tym każda działka jest inna i może ta Twoja ma coś co obniża wartość
    działki?
    Nie wiem, nie widziałem.