  • Data: 2007-02-02 07:49:22
    Temat: Re: ubezpieczenie brakującego wkładu kredytu hipot.
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości
    news:epunsu$5r1$1@news.onet.pl...

    > Jak najbardziej się zgadzam ale w którym miejscu pisałem inaczej?

    roznica jest w sposobie wyceny po wybudowaniu.

    Ja twierdze na podstawie informacji z PKO BP ze jest to zatwierdzony przed
    rozpoczeciem inwestycji kosztorys samej budowy + wartosc dzialki wyceniona
    przez rzeczoznawce

    Twoja wersja zakladala ze jest to wycena przez rzeczoznawce WARTOSCI
    RYNKOWEJ calosci .

    roznica jest taka ze jezeli dzialka ma wartosc 100tys pl n, koszta budowy
    oraz materialow to powiedzmy 300 tys pln, to suma wg mnie wyjdzie 400 tys,
    natomiast wg metody opisanej przez Ciebie ... no wlasnie nie wiadomo ile. bo
    rzeczoznawca moze ocenic ze bedzie to np 450 tys - wartosci rynkowej wtedy
    juz nie jest 25% tylko 22.5%

    widzisz roznice ? :)

    --
    pozdrawiam