  • 1. Data: 2009-01-20 11:05:15
    Temat: terminal dla małego zakładu usługowego
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Znajomy zastanawia się nad postawieniem POS-a w małym zakładzie
    usługowym. Dziennie 30-50 klientów, obrót 1-3 tys. złotych.

    Czy Waszym zdaniem to ma sens? A jeśli tak -- to jaki, zważywszy na koszt
    operacji?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 2. Data: 2009-01-20 12:20:36
    Temat: Re: terminal dla małego zakładu usługowego
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    On 20 Sty, 12:05, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
> [...]
    > usługowym. Dziennie 30-50 klientów, obrót 1-3 tys. złotych.
    >
    > Czy Waszym zdaniem to ma sens? A jeśli tak -- to jaki, zważywszy na koszt

    Sens to ma w przypadku gdy klienci pytają o możliwość zapłaty kartą i
    wychodzą ze sklepu bez dokonania zakupu.
    Ogólnie: zależy jacy klienci, jaki asortyment, jaka lokalizacja
    sklepu.

    Pzdr
    Tomek

  • 3. Data: 2009-01-20 13:42:34
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:pan.2009.01.20.11.05.15@rudak.org, *Olgierd* wrote:
> [...]
    > usługowym. Dziennie 30-50 klientów, obrót 1-3 tys. złotych.

    > Czy Waszym zdaniem to ma sens? A jeśli tak -- to jaki, zważywszy na

    Zalezy jaka branza, czy teraz spotyka sie z tym ze klienci jak dochodzi do
    placenia pytaja czy mozna karta.
    Niech policzy jak uwzgledenienie 2-3% procent prowizji wplynie na ceny w
    zakladzie.
    Jakiego rzedu jest typowa transakcja 20-30zl, czy 200-300zl...
    Za malo szczegolow...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2009-01-20 13:52:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 14:42:34 +0100, darnok napisał(a):

> [...]

    > zakladzie.

    > Jakiego rzedu jest typowa transakcja 20-30zl, czy 200-300zl... Za malo

    Zwykle transakcje na 20-50 złotych, to jest zakład foto: zdjęcia do
    dokumentów, odbitki, czasem jakaś ramka itd. Może chwyciłyby doładowania
    telefonów.

    Ja chyba też byłem sceptyczny, ale wolałem usłyszeć głos kogoś, kto to
    zakłada albo korzysta (w podobnym profilu).

  • 5. Data: 2009-01-20 19:54:53
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-01-20, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Zwykle transakcje na 20-50 złotych, to jest zakład foto: zdjęcia do
    > dokumentów, odbitki, czasem jakaś ramka itd. Może chwyciłyby doładowania
    > telefonów.

    Uwierz, bądź nie, ale nie na każde stacji LPG opłaca się terminal POS,
    znajomi z banku robili analizę, i generalnie im się nie opłacało robić
    mailingu do właścicieli LPG z ofertą terminali (głównie terminali
    opartych na technologi GSM a nie analogowej linii PSTN ). Nie oznacza to
    że nie ma wielu stacji 'in the middle of nowhere' na jakiś dolotówkach
    do/z W-wy gdzie logo VISA jest wielkości co najmniej ceny gazu.

    Może ten znajomy powinien pomyśleć czy mu się nie opłaca coś więcej,
    np przyjmowanie płatności (choćby prądy, gazy, wody, czynsze, parking
    etc) wtedy i obrót mu się poprawi i więcej klientów ściągnie :)

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 6. Data: 2009-01-20 21:46:28
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

> [...]
    > że nie ma wielu stacji 'in the middle of nowhere' na jakiś dolotówkach
    > do/z W-wy gdzie logo VISA jest wielkości co najmniej ceny gazu.

    wystarczy sprawdzic w okolicy - jesli maja, to zaczy ze sie oplaca,
    jesli nie maja - to zwiekszy to konkurencyjnosc oferty...

    Pozdr.,
    Pio