  • 1. Data: 2002-01-11 13:02:48
    Temat: Re: temat pracy
    Od: "Marcin Zmaczyński" <m...@p...onet.pl>

    pisz o bankowosci elektronicznej, materialu full w internecie temat na
    czasie

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-01-11 13:34:08
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Atma Suwałki" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Propnuję:

    Czy wiedza, którą można znaleźć w Internecie jest pełna?
    Rozważania prowadzone w oparciu o wypowiedzi uczestników grupy p.b.b.
    na temat polskiej bankowości. ;-)

    Pzdr,
    Bam

  • 4. Data: 2002-01-11 14:03:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > pisz o bankowosci elektronicznej, materialu full w internecie temat na
    > czasie

    taaaaaaaak???? ;)
    Jesli juz to po angielsku, a po drugie masz na mysli i-banking czy
    e-banking?

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 5. Data: 2002-01-11 18:24:16
    Od: "MALko" <h...@p...wp.pl>

    a jeszcze lepiej o home banking dla przedsiębiorstw

    Użytkownik Marcin Zmaczyński <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1mod3$9tf$...@o...ict.pwr.wroc.pl...