  • Data: 2003-04-18 07:55:42
    Temat: Re: telepekao24 i wpłata w kasie
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja odnosiłem się do Eurokonta WWW w Telepekao24...
    > Tam jest taki "myk" (pieniądze widoczne są co prawda od razu, ale powiększają
    > saldo dostępne następnego dnia).

    Odniosłem oststnio wrażenie, że mając środki na koncie (ale jeszcze nie
    jako "dostępne") można zlecić przelew - wtedy robi się coś śmiesznego -
    "dostępne środki" są pomniejszane o kwotę zlecenia i jest ono
    realizowane, pomimo np. braku "dostępnych środków" (w rzeczywitości
    obecnych na koncie).
    Nie jestem na 100% pewien, czy zawsze tak działa, ale zauważyłem , że
    coś jakby drgnęło w tej sprawie.