  • Data: 2007-05-15 12:35:49
    Temat: Re: techniki sprzedaży
    Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo

    > Najczesniej spotykam takie
    > Wiemy jak kliencie zrobic Cie w konia zebys oddal nam swoje pieniadze.
    >
    > doradcy finansowi i bankowi to zakała ludzkiego rodu.
    >
    > Najwyzszy czas zmusisc ich do egzaminow z WIEDZY o FINANSACH i MATEMATYKI.

    Po raz kolejny się przekonałem, że tu przychodzą zakompleksieni ludzie, ktorzy
    nie mają odwagi wypowiedzieć sie w ten sposób na żywo, a anonimowy wirtualny
    świat jest dla nich najlepszy.
    Wydaje mi sie, że słowa, które w temacie użyłem są na tyle dobre, aby
    odpowiedzieć w konkretny sposób, a tutaj "ktoś" pisze jakieś bzdury. Co za
    ludzie!!! Wiecej odwagi w zyciu!!! A tutaj wystarczy czytać.