  • 21. Data: 2004-07-15 20:55:27
    Temat: Re: tajne konto na lewa kase
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Problem w tym, że _oprócz_ skrytki będzie musiał podać adres
    > zameldowania (tego się nie przeskoczy), i jeśli bank przez głupią
    > pomyłkę wyśle coś na adres zameldowania, zamiast korespondencyjny to
    > umarł w butach. Natomiast faktycznie inteligo jest najlepsze bo z kurierem
    > może się umówić gdzie chce i nie robi problemów ze skrytką, i chyba nie
    > było przypadku, zeby wysłali komuś nie tam gdzie trzeba pocztę...

    Iii tam. Najlepiej to niech powie żonie że się bawi w pjo, otworzy 25
    różnych kont w różnych bankach i przez pewien czas z zapałem jej
    pokazuje jakie mają fajne ficzery i jakie fajne reklamówki ;-)

  • 22. Data: 2004-07-15 21:21:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > zameldowania (tego się nie przeskoczy), i jeśli bank przez głupią
    > pomyłkę wyśle coś na adres zameldowania, zamiast korespondencyjny to

    Przemeldowac sie na tydzien do zaufanego kumpla. 8-)

    MJ

  • 23. Data: 2004-07-16 04:49:03
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 15 Jul 2004 22:55:27 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
    napisała:
    [..[]

    > Iii tam. Najlepiej to niech powie żonie że się bawi w pjo, otworzy 25
    > różnych kont w różnych bankach i przez pewien czas z zapałem jej
    > pokazuje jakie mają fajne ficzery i jakie fajne reklamówki ;-)

    Wiesz co - to jest najlepszy pomysł :-)
    Tylko po zastanowieniu, nie wiem czy uda mu się 25 różnych kont
    otworzyć[1]
    KJ

    [1] - przez konto rozumiem tu cały "pakiet" usług. Np w mBanku byłoby to
    eKonto+eMax, w Multi konto + RO , w VW eDirect + plusKonto, etc

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.

  • 24. Data: 2004-07-16 07:02:19
    Od: "Damian" <...@...pl>

    > Natomiast faktycznie inteligo jest najlepsze bo z kurierem
    > może się umówić gdzie chce i nie robi problemów ze skrytką, i chyba nie
    > było przypadku, zeby wysłali komuś nie tam gdzie trzeba pocztę...

    ale PKO BP jako wlasciciel potrafil wyslac raz na jakis czas wyciag na adres
    zameldowania, przy adnotacji NIE WYSYLAC W OGÓLE !!!

  • 25. Data: 2004-07-16 07:13:17
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Damian wrote:

    > ale PKO BP jako wlasciciel potrafil wyslac raz na jakis czas wyciag na adres
    > zameldowania, przy adnotacji NIE WYSYLAC W OGÓLE !!!
    Ale Inteligo ma _naprawdę_ trochę inne procedury.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl