    From: " Ro" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: tajemniczy kurs? jaja:(
    Date: Thu, 22 Aug 2002 05:58:42 +0000 (UTC)

    Rena <r...@p...pl> napisał(a):

    > dla mnie karygodne jest to, ze pracownik banku, w ktorym mam rachunek,
    > nie ma pojecia o rzeczy bardzo istotnej dla wielu klientow. i
    > najbardziej wkurzajace jest to, ze zawsze na zmianie jest jakis
    > kierownik, kontroler, ale pani nie uznala za konieczne dopytac sie.
    > ona nie wie i juz:(

    Nie denerwuj sie Rena ale naprawde to ceny rynkowe nie sa mozliwe do
    przewidzenia w przod. Probowano robic testy ze slawnymi jasnowidzami i ci
    nie mogli tego przewidziec wiec nie mozesz miec pretensji od zwykleego
    kierownika, kontrolera czy tym bardziej od szarego pracownika banku. :)

    Praktycznie co mozesz najwyzej zrobic to zorientowac sie jaki jest aktualny
    kurs i to powinno wystarczyc dla zwyklych tranzakcji. Z reguly musialabys
    miec powaznego pecha i natrafic np. na sytuacje typu wojny etc. akurat w
    czasie pomiedzy twoim zakupem a zaksiegowaniem tranzakcji aby narazic sie na
    powazne straty -- z drugiej strony mozesz zyskac prawie tyle samo. :)

    Ja robie spora ilosc tranzakcji za granica od czasu do czasu i co mnie
    interesuje glownie to uzywanie karty z jak najmniejszymi oplatami i
    prowizjami. Juz po kilku lub kilkunastu tranzakcjach straty lub zyski jakie
    nastepuja w czasie pomiedzy aktualnym zakupem a zaksiegowaniem same sie
    zredukuja do praktycznie zera i jedynie co zauwazysz to aktualne oplaty i
    prowizje bankowe.