    From: "Marcin" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: szyfrowanie
    Date: Sun, 4 May 2003 12:21:04 +0200

    Witam

    Użytkownik "Domel" <r...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:b92mvb$gtd$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Czy ktoś się orientuje jak to jest kiedy w firmie chce sprawdzić sobie
    stan
    > konta czy zrobić przelew np w mbanku iii:
    > nadzorujacy sytem mogą mi zrobić zrzut z ekranu???
    > widzą co ja w tej chwili robię???
    > mogą wykukać mi hasło??

    Jezeli chca (zainstalowali odpowiedni program na komputerze, z ktorego
    korzystasz)
    to moga przechwycic nacisniecie kazdego przycisku na klawiaturze.
    Wiec odczytaja sobie halso.
    Pytanie tylko po co?
    Nie zrobia sobie przelewu, bo nie maja listy hasel jednorazowych.
    Moga co najwyzej wyslac pieniadze na jakis zdefiniowany przelew..
    A jak Ty sie zorientujesz (po dacie ostatniego logowania do banku)
    to mozesz im narobic niezlych problemow. Takie dzialanie
    podpada juz pod wlamanie do komputera a na to sa juz paragrafy.
    Nie twierdze, ze ich od razu zamkna, ale klopoty moga miec.

    Kiedys byla wzmianka w Chipie o jakims informatyku, ktory cos probowal
    z serwerami banku. Nie doszedl nawet do polowy czesci odpowiedzialnej
    za pieniadze a juz przeprowadzil sie do aresztu. Jak sie sprawa potoczyla
    dalej i czy zostal skazany to nie wiem.

    Pozdrawiam

    Marcin