  • Data: 2007-09-21 20:37:18
    Temat: Re: system teleinformatyczny banku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 21 Sep 2007 22:20:55 +0200,
    osoba podpisana: szomiz <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    napisała:
    [...]
    > Nie marnuje czasu. Istotne z ZUS'owo - podatkowych wzgledow pozmienialem,
    > jak sie zorientowalem.
    >
    > Natomiast nie mam jak zdalnie sprawdzic z jakimi danymi poszlo kilka
    > miesiecy ZUS'ow, dwa VAT'y i jeden PIT.

    I wyświetlnie szczegółów przelewu nie pomaga ? (O ile są wiarygodne)

    Poza tym czegoś nie rozumiem. Przy definiowaniu przelewu do (np.) US podaje
    się typ identyfikatora (np. NIP) i sam identyfikator.
    Wg mnie po tym US rozpoznaje płatnika (myle się ?)
    Jeśli któraś danych definiwanych na formatce do przelewów podatkowych
    się zmieniła, to IMO nie masz racji -> przedefiniowanie przelewu
    powinieneś zrobić sam.
    Pytanie robi się ciekawe, jeśli poszły krzywe dane nadawcy *i*
    faktycznie w US są używane do czegokolwiek.

    KJ

    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?