  • Data: 2002-04-08 14:24:59
    Temat: Re: system Lukasbanku...
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Apr 2002 15:18:16 +0200, <w...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy ich system jest online? Czy sama karta moge zrobić debet? Czy wpłaty na
    >koncie są odrazu widoczne w systemie kart? dzieki za odpowiedź! Chcę sie tam
    >przenieść z citi, a citi przyzwyczaiło mnie do pełnego online.

    Jesli chodzi o sam system to jest tak sobie on-line. Jak zmienialem
    maksymalna kwote przelewu przez inet, to sobie wymyslilem, ze pojde
    rano do oddzialu, zmienie na wyzsza a jak po 20 min dotre do pracy, to
    zrobie przelewik. I co? Nic. Limit byl zwiekszony dopiero nastepnego
    dnia rano. :-(

    Pozdrawiam
    BB