  • Data: 2002-04-08 17:02:54
    Temat: Re: system Lukasbanku...
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poczekaj na ICBS. Będzie jeszcze bardziej online ;-)))

    Albo bardziej off-line.:(( Nie wiem jak wy ale ja mam z nimi (ICBS ???)
    ostatnio same problemy. Na poczatek saldo ujemne na 12k !!! Zagubiona kasa
    (sic!), spoznione ksiegowanie itd. Pozniej ciagle klopoty z systemem... Mam
    tez klienta ktory wzial kredyt na 5mln zl i kasa zagubila sie na ponad
    tydzien !!! (Zanim zasilili rachunek tego przedsiebiorstwa). Potwierdzone
    przez znajomego ktory pracuje w BZ WBK - uups :(( Wiem tez od pracownikow ze
    jest straszny bajzel w tym banku i takie przypadki dosc czesto sie zdarzaja.
    I co wy na to ?
    pzd