  • 1. Data: 2009-07-09 10:27:52
    Temat: swiadczenia wzajemne
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Jak donosi radio Erewań, rzecznik rządu, P. Graś twierdzi iż Pani
    Minister Chojna-Duch nie płaciła podatku za Wietnamczyków mieszkających
    onegdaj w jej mieszkaniu w latach 90, gdyż mieli Oni z Panią Minister
    umowę o świadczeniu wzajemnym.

    Dodajmy od siebie, że umowy o świadczeniach wzajemnych ma wielu jeszcze
    innych zasłużonych Urzędników Państwowych i odpieprzcie się od Generała.

  • 2. Data: 2009-07-09 10:37:47
    Temat: Re: swiadczenia wzajemne
    Od: "dino" <n...@o...no>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dodajmy od siebie, że umowy o świadczeniach wzajemnych ma wielu jeszcze
    > innych zasłużonych Urzędników Państwowych i odpieprzcie się od Generała.

    Nie ma rachunków za opłatę wynajmu mieszkania syna Bolesława Piechy -
    Tomasza. Jak dowiedzieli się reporterzy RMF FM, prokuratura przesłuchała już
    syna byłego wiceministra zdrowia. Ma to związek ze śledztwem w sprawie
    wpisania na listę leków refundowanych ivabradyny.

  • 3. Data: 2009-07-09 11:12:44
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    dino pisze:

> [...]
    > syna byłego wiceministra zdrowia. Ma to związek ze śledztwem w sprawie
    > wpisania na listę leków refundowanych ivabradyny.

    Ja przypuszczam nieśmiało, że nie ma rachunków za wynajem mieszkań
    znacznie, znacznie większa ilość ludzi. Na tym właśnie polega
    sprawiedliwość socjalistyczna, że prawo jest tak skonstruowane, że
    każdego można w ciemno skazać, bo przepisy są niejasne i sprzeczne
    wewnętrznie.

    Cywilizowany kraj demokratyczny od Pomrocznej odróżnia między innymi i
    to, że w tym pierwszym oczekuje się egzekucji (często sprzecznych i
    durnych) przepisów w pierwszej kolejności od tych, którzy je tworzą,
    czyli polityków parlamentarnych.

    W pomroczne natomiast ściga się z całą surowością babcie, która nie
    wpisała do kasy fiskalnej 30 groszy, a Graś nie musi się niczego
    obawiać, podczas, gdy młody Piecha musi się obawiać i to bardzo, bo jego
    Ojciec jest z nielubianej partii.

    W związku z tym , ponieważ autorzy prawa sami temu prawu w praktyce nie
    podlegają, więc nie ma, z ich punktu widzenia, potrzeby, by było ono
    spójne, logiczne ,sensowne i w rezultacie mamy to, co mamy.

    A jak wiadomo potrzeba matką wynalazku...

    Dla porządku dodam, że ja osobiście nie uważam , że Graś zrobił coś
    bardzo złego. Też chciałbym, by "świadczenia wzajemne" były bez problemu
    uznawane przez fiskusa i wolne od daniny. Problem tylko w tym, by było
    to jednoznacznie zapisane w przepisach, a korzyści z tego dostępne dla
    równo wszystkich.

  • 4. Data: 2009-07-09 11:56:08
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

> [...]

    > wpisała do kasy fiskalnej 30 groszy, a Graś nie musi się niczego obawiać,
    > podczas, gdy młody Piecha musi się obawiać i to bardzo, bo jego Ojciec

    Za pisu tez była pomroczna i aparat działał tak samo.
    To wszystko jest jeden melanż.
    Tylko ze wtedy nie stękałeś.
    Tu masz analogiczny chory przykład:

    http://tinyurl.com/mk7nur

  • 5. Data: 2009-07-09 12:01:51
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Za pisu tez była pomroczna i aparat działał tak samo.
    > To wszystko jest jeden melanż.
    > Tylko ze wtedy nie stękałeś.
    > Tu masz analogiczny chory przykład:

    To wszystko co tu wypisujecie to nie jest narzekanie na tę władzę bo inna by
    była lepsza, tylko mieszanie żeby swoi wrócili do koryta.
    I nic innego nie robili.
    Bo nie robili.

  • 6. Data: 2009-07-09 12:04:21
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > Za pisu tez była pomroczna i aparat działał tak samo.
> [...]

    Za PISu można było stękać a teraz za PO nie ? ... Wtedy mieliśmy wirtualnie
    tworzone problemy polityczno-gospodarcze, teraz realne, które stękanie jest
    bardziej uzasadnione ? ... pozdr :)

  • 7. Data: 2009-07-09 12:10:15
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

> [...]
    >
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Za pisu tez była pomroczna i aparat działał tak samo.

    Zwróć uwagę na daty.
    Donos złożony w 2004 r.
    I PiS akurat zajął się tym casusem.