    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: stopy % w góre ?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 26 Dec 2019 02:49:51 +0100

    Dnia Thu, 26 Dec 2019 02:08:10 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "J.F." 1...@4...net

    > IMO nie mylisz się tutaj.

    > Tzn.? Dla mnie ta wielkość ma znaczenie, ale nie napiszę jakie... :)

    Podniesiesz, to zaraz iles tam milionow Polakow dostaje podwyzke, i
    chwali rzad, ze im dał.

    A moze juz nie miliony ?

    > Niższe ceny-->lepsza_podaż-->wyższa_sprzedaż-->wyższa_produ
    kcja...

    Kupisz wiecej chleba, gdy potanieje ?
    Wiecej butów, telefonow, komputerow, samochodow ?

    W calosci pewnie podaz wzrosnie, ale czy proporcjonalnie ?

    > Koszulę w cenie 200 pln qpisz, gdy będzie do tego qpna zmuszony.
    > Ale w cenie 3 pln qpisz tyle koszul, ile zdołasz...

    ...zmiescic do szafy :-)

    Ewentualnie ... spadnie podaz prale i proszkow do prania :-)

    > Kto zainwestuje, aby stracić, lub choćby słabo zyskać?
    > (czyli stracić lepsze szanse i stracić czas)
    > Umysłowo chory? -- ci niekoniecznie mają czym inwestować... ;)

    No i dlatego rzad bedzie musial wiecej zaplacic na utrzymanie dlugu,
    ktory juz ma.

    > Nie tylko tych!

    > Inflacja daje też wzrost kosztu obsługi kredytu!

    No chyba, zeby nie, bo mimo inflacji odsetki w bankach nie rosna.

    > IMO prawdziwymi wygranymi w grze zwanej 500+ są sklepy!
    > (oczywiście obok polityków takich, jak BSzydło)

    Pensyjke ma teraz godna, i emerytura tez bedzie godniejsza :-)

    > IMO akcje tylko pozornie są uczciwą grą.

    Chodzilo mi o inwestycje w przemysl, ktory potem bedzie PKB wyrabial.

    J.