  • Data: 2019-12-23 15:29:07
    Temat: Re: stopy % w góre ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "glumek" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >jak myslicie, pojda w gore na poczatku 2020 ?
    >inflacja jest bardzo duza wiec wg mnie powinny pojsc

    A Glapinski juz nie zapowiedzial, ze nie, raczej nie ?

    Oprocz naszego chciejstwa, to jest jeszcze sytuacja na rynku.
    A tu zdaje sie jest dobra - tzn pieniadza nie brakuje.
    Przynajmniej tak by nalezalo wnioskowac z % na lokatach.

    Gdzies tam dalej jest zadanie NBP/RPP - trzymanie inflacji w ryzach,
    tzn "cel inflacyjny" 2.5%.
    Ale przeciez nie sztywny, wiec jak wyjdzie 3.9%, to sie nic "nic nie
    stanie" :-(

    Gdzies tam jest wyzsza polityka, p.t. na czym Morawieckiemu/PiS
    zalezy.
    Chyba na inflacji, bo wtedy beda mogli podniesc 500+, place minimalna,
    czy pochwalic sie wzrostem gospodarczym :-)
    Zle bedzie dopiero, jak obligacji skarbowych nikt nie bedzie chcial
    kupic za te %.

    Sytuacja sie moze zmienic, jak deponenci kupia towary/mieszkania, i
    zacznie bankom brakowac srodkow ..

    Albo znow cos na swiecie strzeli i sie na nas odbije ..

    J.