eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankistopy redyskonta weksli przyjmowanych przez Narodowy Bank Polski › Re: stopy redyskonta weksli przyjmowanych przez Narodowy Bank Polski
  • Data: 2020-05-03 00:54:51
    Temat: Re: stopy redyskonta weksli przyjmowanych przez Narodowy Bank Polski
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5eadc14a$0$550$6...@n...neostrada.pl

    > Przez te 3 miesiące nie są naliczane czy nie ma ich w ogóle?

    Trochę niewyraźnie wysłowiłem się...
    + Przez te 3 miesiące nie są naliczane czy nie ma ich w ogóle w tych 3 miesiącach?

    To bardzo ważne!

    > : Stopa redyskonta wynosi 0,55%.
    > : Które to pismaki tyle wyliczyły?

    > Niemal wszystkie -- pod WXP nie otwieram tych storn, ale niemal wszystkie
    > dookoła. (pod W10 nie mam OE)

    https://pieniadze.rp.pl/firma/22970-bezzwrotna-pozyc
    zka-5000-zl-dla-firm-jak-ja-dostac
    Koszt pożyczki stanowią tylko odsetki od kredytu. Pożyczkobiorca nie ponosi żadnych
    dodatkowych opłat. Odsetki wynoszą 0,05 stopy redyskonta weksli przyjmowanych przez
    Narodowy Bank Polski. Obecnie stopa redyskonta weksli wynosi 0,55 proc. - czyli
    oprocentowanie pożyczki wyniesie 0,00275 proc. Przy kwocie 5 tys. zł pożyczki,
    odsetki wyniosą 137,50 zł.

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Tarcza-antykryzysow
    a-Pozyczka-bezzwrotna-5-tys-zl-dla-przedsiebiorcow-7
    859073.html
    Jednym kosztem są odsetki w wysokości 0,05 stopy redyskonta weksli przyjmowanych
    przez Narodowy Bank Polski. Obecnie, na dzień 8 kwietnia br., stopa redyskonta
    weksli wynosi 0,55%. Po przemnożeniu stopy przez 0,05 otrzymamy 0,00275%.
    Pożyczkobiorca nie ponosi żadnych dodatkowych opłat. Jeżeli przedsiębiorca
    otrzyma 5 tys. zł pożyczki, to odsetki wyniosą 137,50 zł.

    Jednym słowem, jedynym kosztem?...

    -=-

    Było tego dużo -- nie jestem biegły w rachunkowości, ;) więc zapytałem...
    Chcąc wysłać wniosek, musiałem przypomnieć sobie swój NIP -- jak wielkie
    było moje zdumienie, gdy strona WWW po stronie WWW (CEIDG itp...) twierdziły,
    że mojej firmy nie ma! Aż wreszcie zdumienie moje sięgnęło Zenithu zamiast
    Prakticki -- firmę mą zlikwidowano rzekomo z powodu braku peselu latem 2018 r.!

    -=-

    Czyli pismaki źle liczą? Gdy nie umiesz liczyć -- nie licz na siebie?

    --