eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankistopy redyskonta weksli przyjmowanych przez Narodowy Bank Polski › Re: stopy redyskonta weksli przyjmowanych przez Narodowy Bank Polski
  • Data: 2020-05-04 12:57:17
    Temat: Re: stopy redyskonta weksli przyjmowanych przez Narodowy Bank Polski
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:11ac9ac0-e5c5-473e-b4b7-fa812a799d76@go
    oglegroups.com...
    W dniu sobota, 2 maja 2020 16:39:53 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

    >Mi wyszło 137, ale groszy. I to po oddaniu całości po roku, a nie w
    >ratach, zaczynając po 3 miesiącach.
    >Stopa redyskonta wynosi 0,55%.

    otoz to https://www.nbp.pl/
    Uwaga - za pare miesiecy moze wzrosnac do normalnego poziomu ~2.5%

    Ale ... czyzby chwilowo oplacalo sie brac kredyt z karty i na lokate ?
    :-)

    >Które to pismaki tyle wyliczyły? Zapomnjeli może o tym % po 0,55.

    Chyba jakos tak.

    >No i podwójna bzdura - że w ogóle coś trzeba oddać, bo to jest 5k+ na
    >wybory - warunek umorzenia pożyczki w całości to niezamknięcie
    >firmy...
    >Był Fundusz Pracy i go ni ma.

    spoko - bedzie, ale pusty. Albo zadluzony. ALe to problem nastepnego
    rzadu :-)

    J.