  • 21. Data: 2004-02-01 18:22:38
    Temat: Re: stan...
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sun, 1 Feb 2004 16:29:17 +0100, Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak
    <kazmirz@(usuń)astercity.net> wrote:

    >"rfew rew" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    >
    >Czego sie boisz? Czyja przyszlosc jest niepewna?

    "Po plajcie de facto belgijskiego (sic!) banku w Polsce (KBC ma dziś 81 proc.
    akcji Kredyt Banku, a będzie miał więcej) następne do odstrzału byłyby moim
    zdaniem: BRE Bank pod Kostrzewą, Millennium pod Kottem i ING Bank Śląski pod
    Marianem Czekańskim. Dlaczego? Przeczytajcie dokładnie ich raporty. "
    http://www.nie.com.pl/tekst_druk.php?id=3038

  • 22. Data: 2004-02-01 18:38:26
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "devnull" <d...@n...net> wrote in message
> [...]
    pod
    > Marianem Czekańskim. Dlaczego? Przeczytajcie dokładnie ich raporty. "

    I wszystkie banki w Polsce padna, a numery totolotka to:... ;-)
    Natomiast jesli chodzi o koniec swiata to odbedzie sie on tradycyjnie w
    drugiej polowie piatego kwartalu ;-)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 23. Data: 2004-02-01 19:52:44
    Od: "Artur Karwowski" <karwowski@[spam]plusnet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:87ekte3h0b.fsf@195-tar-2.acn.waw.pl...

    > gdy komornik zablokuje rachunek, gdy

    komornik blokuje wszystkie konta, jakie uda mu sie ustalić

    pozdrawiam,

    carlosky
    www.freefly.pl

  • 24. Data: 2004-02-01 20:49:41
    Od: zdan <z...@i...pl>

    Witam

    > No to Volkswagen Bank direct http://www.vwbankdirect.pl - tam w przeliczeniu na
    > glowe poki co maja najwiekszy wskaznik ilosci depozytow i wszystkie podstawowe
    > uslugi za darmo, a oprocentowanie najwyzsze. Wlasnie sie wszyscy zawiedzeni
    > decyzja mBanku tam do nich ze swoimi depozytami (mOsadem) przenosza i jest
    > nadzieja, ze zarzadzajacy w VWBd nauczeni lekcja mBanku bledu podobnego jak
    > mBank nie popelnia i niedlugo beda liderem bankowosci elektronicznej w Polsce.

    A ja myślę, że po jakiś 2-3 miesiącach jak już zyskają trochę klientów -
    tych z mBanku i nowych, zachęconych atrakcyjną ofertą, to dojdą do
    wniosku: dlaczego oni mają niby mieć te przelewy za darmo? Skoro mBank
    pobiera 50 gr, to my możemy pobierać powiedzmy 40 gr i dalej będziemy
    konkurencyjni, ale przy okazji jeszcze zarobimy.

    Po drugie wydaje mi się, że to całe zamieszanie z uciekaniem z mXxxx, to
    robią albo osoby, którym się bardzo nudzi albo faktycznie robią masę
    przelewów i takie przejście się im opłaca. Bo nie sądzę, żeby
    przeciętnemu Kowalskiemy, który ma to konto podane w pracy, w
    polecaniach zapłaty, w US i innych różnych miejscach a dodatkowo robi
    kilka przelewów miesięcznie chciało się za te kilka złoty przenosić
    konto i zgłaszać to w tych wszystkich miejscach.

    Z drugiej strony wcele nie uważam, że mBank postępuje ok. To wcale nie
    jest w porządku. Bo reklamował się, że nie ma marmurków, więc może te
    pieniądze dać klientom w postaci braku opłat. I co? I okazuje się, że
    nie ma oddziałów a opłaty i owszem są.

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | zdan at interia.pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 25. Data: 2004-02-01 21:53:53
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Piotr Gralak wrote:

    > Bartolku drogi, tuż przed, czy tuż po Kredyt Banku? ;)

    Co się go pytasz, on jest niewiarygodny - mówił, że KB padnie w styczniu
    ;-))))

  • 26. Data: 2004-02-01 22:07:19
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <b...@p...o2.pl>

    > Co się go pytasz, on jest niewiarygodny - mówił, że KB padnie w styczniu

    Czepiasz się babo szczegółów ;P

    Pozdrawiam
    SP na L4

    e-mail:
    http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 27. Data: 2004-02-01 22:53:01
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "rfew rew" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > chodzi mi o przyszłość mBanku - wpłace kase - on padnie -jak pisał
    poprzenik -
    > i wtedy w plecy :/
    [...]
    Człowieku...
    Bankowy Fundusz Gwarancyjny _gwarantuje_ Ci 100% osadu konta do kwoty 10.000
    EURO...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 28. Data: 2004-02-01 22:56:43
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    bvjvkm$eud$...@s...interia.pl,
    Chmielu <j...@A...pccom.info>:
> [...]
    > [...]
    > Człowieku...
    > Bankowy Fundusz Gwarancyjny _gwarantuje_ Ci 100% osadu konta do kwoty

    dream on ;)
    jakas denominacja Cie czeka

    --
    Robert

  • 29. Data: 2004-02-01 23:12:14
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:bvk07i$4to$1@topaz.icpnet.pl...
    > bvjvkm$eud$...@s...interia.pl,
    >
    > dream on ;)
    > jakas denominacja Cie czeka

    Przepraszam... Oczywiście, że błąd...
    Bankowy Fundusz Gwarancyjny _gwarantuje_ Ci 100% osadu konta do kwoty 1.000
    EURO...

    W przeprosinach cytuję za źródłem
    http://www.bfg.pl/u235/navi/27900

    === cytat ===
    Jeśli kwota depozytów* nie przekracza równowartości w złotych 1.000 euro, to
    jest gwarantowana w całości.
    Jeżeli wartość depozytów jest wyższa niż równowartość w złotych 1.000 euro,
    to wówczas kwota o równowartości 1.000 euro gwarantowana jest w 100%, zaś
    pozostała kwota depozytów, powyżej równowartości 1.000 euro, do
    równowartości 22.500 euro, gwarantowana jest w 90 %.
    === koniec cytatu ===

  • 30. Data: 2004-02-01 23:58:16
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Mon, 2 Feb 2004 00:12:14 +0100, "Chmielu" <j...@A...pccom.info> wrote:
> [...]
    >pozostała kwota depozytów, powyżej równowartości 1.000 euro, do
    >równowartości 22.500 euro, gwarantowana jest w 90 %.

    Tylko, ze przez co najmniej pol roku depozyty beda zamrozone i nieoprocentowane
    (nieoprocentowane od momentu kiedy sad oglosi upadlosc, ale zamrozone juz od
    czasu kiedy bank swoje drzwi dla klientow zamknie, no i te tylko 1000 EUR
    pelnego zwrotu - tyle to dzisiaj nie majatek).

    dn