eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta › Re: sprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta [OT]
  • Data: 2004-03-28 19:59:45
    Temat: Re: sprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta [OT]
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "gasper" <g...@p...com> wrote in message
    news:c47a8t$bm7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > to nie problem - zawsze mozna kogos poprosic o podbicie na granicy

    jak???
    przeciez w czeku tax-free wpisuja numer paszportu. przechodzilem te
    procedure niejednokrotnie.

    > razu
    > jak uzyskasz te 40% z podatku?

    ok - teraz moge sie mylic. nie znam sie na ksiegowosci, ale wg. mojego
    rozumienia:

    zona prowadzi firme i rozlicza sie razem ze mna wg zasad ogolnych. wchodzimy
    razem w 40% prog.
    laptop idzie w koszty. amortyzuje sie jakos chyba 60% w pierwszym roku, 40%
    w drugim.
    co miesiac wrzucamy w koszt czesc laptopa i placimy nizszy podatek
    (efektywnie o 40% danej "czesci")
    czy zle rozumuje?

    pozdrowienia,
    r.u.