eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta › Re: sprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!opal.icpnet.pl!topaz.icpnet.pl!not-for-mail
    From: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: sprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta
    Date: Sat, 27 Mar 2004 13:24:45 +0100
    Organization: An ICP news server
    Lines: 20
    Message-ID: <c43rn1$vj2$1@topaz.icpnet.pl>
    References: <c425am$h3a$1@news.onet.pl> <c...@n...elartnet>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <c...@n...elartnet>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: c45-227.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: topaz.icpnet.pl 1080390177 32354 62.21.45.227 (27 Mar 2004 12:22:57 GMT)
    X-Complaints-To: c...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Mar 2004 12:22:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6) Gecko/20040113
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <s...@1...acn.waw.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:292106
    [ ukryj nagłówki ]

    Renata Gołębiowska wrote:
    > Czyli tak naprawdę nie mają w tym interesu, mogą tylko stracić?

    No oczywiście. Jeśli jednak tak postępują, traci na tym klient płacący
    kartą.

    Umowa PolCardu z merchantem, §8, punkt 2:
    KONTRAHENT (merchant) ZOBOWIĄZUJE SIE NIE OBCIĄŻAĆ KLIENTÓW PŁACĄCYCH
    KARTAMI TĄ OPŁATĄ (którą płaci PolCardowi) ANI TEŻ INNYMI DODATKOWYMI
    KOSZTAMI LUB PROWIZJAMI, WYNIKAJĄCYMI Z FAKTU PŁACENIA KARTĄ.
    Oraz §15, punkt 4.:
    PolCard ma prawo do rozwiązania umowy, gdy kontrahent dopuszcza się
    naruszenia warunków umowy.

    Jeśli jednak PolCard (dla przykładu) ma gdzieś naruszanie umowy przez
    merchanta, i tym samym przyczynia się do działania na szkodę klienta, to
    co może zrobić klient...?
    No, Pani Renato? ;-)))
    --
    luzyta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1