  • 1. Data: 2009-04-04 09:13:22
    Temat: splata KK w mBanku
    Od: "K" <f...@g...apl>

    Wiem ze jest taka opcja w systemie i wtedy w tym momencie srodki z eKonta
    splacaja karte kredytowa. Czy jest jakis lepszy sposób? Np. określenie daty
    takiej spłaty albo przelew spoza mBanku na rachunek karty (jeśli takowy w
    ogóle istnieje)
    KK

  • 2. Data: 2009-04-04 09:25:01
    Temat: Re: splata KK w mBanku
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "K" <f...@g...apl> napisał w wiadomości
> [...]
    > splacaja karte kredytowa. Czy jest jakis lepszy sposób? Np. określenie
    > daty takiej spłaty albo przelew spoza mBanku na rachunek karty (jeśli

    Ja właśnie walczę z mBankiem o rozpięcie kart kredytowych z eKontem i
    spięcie ich z rachunkami technicznymi. Na razie sukcesem się nie mogę
    poszczycić ale procedura jest w toku. :)

    Tak jak to jest zrobione przelewem z zewnątrz spłacić tych kart się nie da.
    Usiłuję zarzucić mBankowi sprzedaż wiązaną (że muszę mieć eKonto a nie chcę
    go mieć), jak mi to pójdzie to się okaże.

  • 3. Data: 2009-04-04 09:40:19
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MarekZ wrote:

    > Tak jak to jest zrobione przelewem z zewnątrz spłacić tych kart się nie
    > da. Usiłuję zarzucić mBankowi sprzedaż wiązaną (że muszę mieć eKonto a
    > nie chcę go mieć), jak mi to pójdzie to się okaże.

    No nie wiem - eKonto jest za darmo, więc trudno mówić o sprzedaży
    czegokolwiek na siłę. Ba, można to wręcz zinterpretować tak: rachunek
    techniczny do KK nazywa się właśnie eKonto. A oprócz tego, że jest
    rachunkiem technicznym, to ma jeszcze kilka dodatkowych funkcji, z
    których nie musisz korzystać.

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2009-04-04 09:46:58
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:gr79u3$or6$2@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > techniczny do KK nazywa się właśnie eKonto. A oprócz tego, że jest
    > rachunkiem technicznym, to ma jeszcze kilka dodatkowych funkcji, z

    Wiem, gdyby to było oczywiste ludzie by to już rozpracowali lata temu. Ale
    co mi szkodzi podjąć kolejną próbe, kropla drąży skałę. Użyłem zresztą
    pewnych dodatkowych argumentów w stosunku do mojej nieudanej próby rok temu.
    Multibank umiał to zrobić, dlaczego nie mBank.

  • 5. Data: 2009-04-04 09:52:06
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pewnych dodatkowych argumentów w stosunku do mojej nieudanej próby rok
    > temu. Multibank umiał to zrobić, dlaczego nie mBank.

    ale co cię trzyma w tym mbanku
    fajne kredytowki ma alior, cos tam nowego ma wbk, no i polbank era z brakiem
    podglądu na transakcje

  • 6. Data: 2009-04-04 09:57:10
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ale co cię trzyma w tym mbanku
    > fajne kredytowki ma alior, cos tam nowego ma wbk, no i polbank era z
    > brakiem podglądu na transakcje

    Do Aliora albo Polbanku nie jestem w stanie przenieść karty z mBanku, ze
    względu na jej limit. Do WBK w ogóle nie jestem w stanie przenieść żadnej
    karty, ze względu na brak procedury przenosinowej. Więc w mBanku trzymają
    mnie posiadane tam karty kredytowe a także debetowe.

  • 7. Data: 2009-04-04 10:00:05
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Wiem ze jest taka opcja w systemie i wtedy w tym momencie srodki z
    > eKonta splacaja karte kredytowa. Czy jest jakis lepszy sposób?

    Automatyczna spłata (jednorazowa dyspozycja na mLinii). Brak prowizji

    > Np. określenie daty takiej spłaty

    Przy automatycznej spłacie mBank sam pobiera środki z eKonta ostatniego
    dnia terminu po godzinie 20-tej, o czym piszą na wyciągu.

  • 8. Data: 2009-04-04 10:00:36
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > karty, ze względu na brak procedury przenosinowej. Więc w mBanku trzymają
    > mnie posiadane tam karty kredytowe a także debetowe.

    jaki problem jest w pozyskiwaniu nowej?
    nie wiem co to za moda z tymi przenosinami kart kredytowych

  • 9. Data: 2009-04-04 10:07:20
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > jaki problem jest w pozyskiwaniu nowej?

    Brak zdolności kredytowej, papierkologia, niskie limity.

    > nie wiem co to za moda z tymi przenosinami kart kredytowych

    Już nie ma tej mody.

  • 10. Data: 2009-04-04 10:08:38
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > jaki problem jest w pozyskiwaniu nowej?
    > nie wiem co to za moda z tymi przenosinami kart kredytowych

    Spróbuj przenieść mBankową KK 'za podpis' z limitem 10 000 zł gdy:
    nie masz żadnych dochodów, legalnej pracy itp
    lub, co jeszcze gorsze, gdy prowadzisz działalność gospodarczą.
    Podobnie pozyskaj nową kartę z nie mniejszym limitem, szczególnie w
    Aliorze.
    Czekamy na sprawozdanie, wielbłądzie.