    From: "JureK" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: spadek - ujemny
    Date: Tue, 5 Jul 2005 21:55:37 +0200
    Sender: j...@o...pl@217.197.70.220

    Przyjąć z dobrodziejstwem inwentarza też można tylko w czasie 6
    miesięcy.
    Oznacza to, że po śmierci kogoś z rodziny, jeżeli wiemy, że nie
    posiadał żadnego majatku, należy jak najszybciej pójść do sądu lub
    notariusza i złożyć oswiadczenie o przyjeciu spadku z dobrodziejstwem
    inwentarza. Lepiej nie odrzucać - bo spadek (ew.dług) przejdzie na
    twoje dzieci. Teraz to i ja jestem taki mądry - niestety jak
    pisałes - mleko sie rozlało.
    Trzy lata od śmierci mija za dwa miesiace - moze warto poczekać?
    U prawnika byłem - poradził próbować układać się z bankiem. Od strony
    prawnej na tym etapie nie da się wiele zrobic - chyba , że jakieś
    karkołomne działania zmierzajace do przywrócenia 6 miesięcznego
    terminu przez próbę udowodnienia że żona nie wiedziała o smierci ojca
    !!???
    Jurek

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:daems4$51r$1@inews.gazeta.pl...