  • 1. Data: 2005-02-01 13:17:36
    Temat: smsy w inteligo
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    mam nr w Erze - od rana dostałem kilkanaście przelewów i żadnego sms'a - tylko
    ja, czy to dziś globalne zjawisko?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-01 13:27:19
    Temat: Re: smsy w inteligo
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    gasper wrote:
    > mam nr w Erze - od rana dostałem kilkanaście przelewów i żadnego sms'a - tylko
    > ja, czy to dziś globalne zjawisko?

    Globalnie, od 28-go nie poszly polecenia zaplaty, oraz dzisiaj nie
    poszly przelewy ani pierwsza ani druga (a juz niewiele zostalo zeby tez
    trzecia) sesja.

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    no SiG

  • 3. Data: 2005-02-01 14:31:19
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    robilem wyplate z bankomatu kolo polodnia i tez jak narazie nic nie dostalem
    :(

    --
    Jakub Piaseczny
    ________________

  • 4. Data: 2005-02-01 15:12:47
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Krzysztof wrote:

    > Globalnie, od 28-go nie poszly polecenia zaplaty, oraz dzisiaj nie
    > poszly przelewy ani pierwsza ani druga (a juz niewiele zostalo zeby tez
    > trzecia) sesja.

    No i nie poszly dzisiaj zadne :(

    K.

  • 5. Data: 2005-02-01 16:47:53
    Od: "ktr" <e...@n...dziala>

    > No i nie poszly dzisiaj zadne :(
    > K.

    Niech żyje Inteligo!

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2005-02-01 17:08:27
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik ktr napisał:

    > Niech żyje Inteligo!

    Jasne, ze niech zyje. Pierwsza wieksza wpadka SMSowa od kiedy ruszyli.
    Ile to lat? Prawie 4?

    Bartol

  • 7. Data: 2005-02-01 18:17:16
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Jasne, ze niech zyje. Pierwsza wieksza wpadka SMSowa od kiedy ruszyli.
    > Ile to lat? Prawie 4?

    Dokladnie,

    musze tez dodac, ze ostatecznie przelewy poszly ostatnia (spozniona)
    sesja. Musieli miec jakis faktyczny problem bo jest to pierwszy raz od
    kiedy pamietam.

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    no SiG

  • 8. Data: 2005-02-01 18:28:32
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@s...800.pl> napisał w wiadomości
    > musze tez dodac, ze ostatecznie przelewy poszly ostatnia (spozniona)
    > sesja. Musieli miec jakis faktyczny problem bo jest to pierwszy raz od
    > kiedy pamietam.

    właśnie dostałem smsa o quick money z 13-tej

    BTW ciekawe jak smsy sie sprawują w BZ WBK , bo jakoś ucichło ?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2005-02-01 20:42:50
    Od: bob <b...@o...pl>

    wczoraj też coś z serwisem sms było nie tak, wypłata w bankomacie pkobp
    --> sms po 2 godzinach

  • 10. Data: 2005-02-02 17:49:56
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Dziś w nocy (około godziny 2) chciałem wypłacić pieniądze z bankomatu...
    Bankomat PKO BP stwierdził iż nie może mi wypłacić pieniędzy i polecił
    skontaktować się z swoim bankiem. Zadzwoniłem na 0800 jednak po kilku
    minutach czekania, nie doczekałem się rozmowy. Spróbowałem ponownie wypłacić
    kasę i się udało... Jednak SMS z potwierdzeniem przyszedł gdzieś po 2-3
    godzinach dopiero :/

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski