    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: server w Lukasie chyba padł
    Date: Tue, 01 Jan 2002 21:18:32 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@c22-17.icpnet.pl

    On Tue, 1 Jan 2002 20:40:22 +0100, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@p...com> wrote:

    >Miałem podobną sytuację jakiś czas temu. Wpisuje login, hasło i nic.
    >Zdziwiony wpisuje jeszcze raz - taka sama reakcja. Pomyślałem, że może
    >coś pomyliłem z hasłami, bo dość długo nie korzystałem w ogóle z
    >konta, więc poszedłem do oddziału zmienić hasło.

    Ja tez, przed swietami. Kontakty z llinia nic nie daly (niby
    odblokowywali konto, ale co da odblokowywanie jak haslo nie bylo zle
    wprowadzane). W koncu pomogla zmiana hasla w oddziale ( za 3,5zl !,
    reklamacja wyslana)
    i w koncu od sylwestra moge sie logowac.
    Wyglada na to, ze cos im sie chrzani w logowaniu bez tokena a obsluga
    jedyne co potrafi powiedziec to "ale czy na pewno haslo bylo dobre"
    :-/.
    Aktualnego salda tez dzisiaj pobrac nie moge.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl