  • 1. Data: 2002-10-16 08:10:50
    Temat: rozmowa z lukasbankiem (autentyczna) - polecam
    Od: "krzysiek" <k...@s...onet.pl>

    moja rozmowa z lukasbankiem (autentyczna! ):

    ja: Moje konto było martwe przez ok 1 rok, teraz po raz pierwszy się
    zalogowałem, ponieważ rozważam przeniesienie swoich pieniedzy do lukasbanku.
    Suma zaległych prowizji wynosi 6 zł, co to oznacza?
    lb: Opłata w kwocie 6,00 zł pobrana z konta to suma prowizji 3x2,00 zł za
    wypłatę gotówki z placówki Lukas Banku. Pozdrawiam
    ja: Nie, to nie jest możliwe. Tak jak już napisałem, od momentu założenia
    konta w Lukasie nie korzystałem z niego - nie wpłacałem pieniędzy, a tym
    bardziej ich nie wypłacałem. Teraz po ok. roku zalogowałem się do serwisu i
    zauważyłem sumę zaległych prowizji 6.00 zł. Ostatnio przelałem na swoje
    konto 50 zł z innego banku internetowego, przez co mam na koncie tylko 44
    zł.
    lb: Opłata w kwocie 6,00 zł pobrana z konta to suma prowizji: 2x 3,00 zł za
    wysłanie miesięcznego wyciągu z konta. Przepraszam za wcześniejszą pomyłkę.
    Pozdrawiam
    ja: Proszę jeszcze o wyjaśnienie dlaczego otrzymałem dwa wyciągi, a potem
    już ich nie otrzymywałem. Czy takie są zasady działania banku ewentualnie
    regulaminowe zapisy?
    lb: <brak odpowiedzi przez ok 10 dni>

    ciąg dalszy być może nastąpi

  • 2. Data: 2002-10-16 09:59:10
    Temat: Re: rozmowa z lukasbankiem (autentyczna) - polecam
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <k...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    lukasbanku.
    > Suma zaległych prowizji wynosi 6 zł, co to oznacza?

    Miałem podobnie ambitną rozmowę z lukasem ichnią pocztą wewnętrzną. Dałem
    spokój... Załawiłem to w oddziale - wydrukowali mi jeszcze jedną kopię.
    Gościu jakby nie wiedział o czym pisze i jakby nawet nie czytał uważnie
    tego, co klient stara się mu w prosty i przejrzysty sposób przekazać...

    Ja:
    Witam, Czy moglbym otrzymac np. e-mailem lub poczta, wzor oswidczenia
    potwierdzajacego odbior karty identyfikacyjnej klienta LukasBanku w
    oddziale? Po prostu z pośpiechu nie przeczytalem tego, co podpisywalem w
    oddziale i chetnie zapoznalbym sie ze wzorem takiego oswiadczenia...

    Bank:
    W placówce bankowej przy odbiorze karty otrzymał Pan potwierdzenie odbioru
    karty identyfikacyjnej. Pozdrawiam

    Ja:
    W tym problem, że nie otrzymałem [oddział w Rudzie Śląskiej] i teraz chętnie
    przeczytałbym, co podpisałem...

    Bank:
    W Umowie konta paragraf 11 to potwierdzenie odebrania karty
    identyfikacyjnej. Pozdrawiam

    Tutaj skończyłem. Ode mnie - nie mam w umowie czegoś takiego...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 3. Data: 2002-10-16 12:39:13
    Temat: Re: rozmowa z lukasbankiem !!!
    Od: s...@p...onet.pl

    > Bank:
    > W Umowie konta paragraf 11 to potwierdzenie odebrania karty
    > identyfikacyjnej. Pozdrawiam
    >
    > Tutaj skończyłem. Ode mnie - nie mam w umowie czegoś takiego...

    To przeczytaj umowę jeszcze raz ! I ty mówisz o profesjonaliźmie???

    Umowa konta:
    § 11 <inię i nazwisko> potwierdza odbiór karty identyfikacyjnej.

    Cześć

  • 4. Data: 2002-10-16 12:47:44
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > To przeczytaj umowę jeszcze raz ! I ty mówisz o profesjonaliźmie???

    Tak. I mówię to z podniesionym czołem.

    > Umowa konta:
    > § 11 <inię i nazwisko> potwierdza odbiór karty identyfikacyjnej.

    Tak się składa, że moja umowa kończy się na paragrafie 9.

    I co? Mam go sobie dopisać?

    Umowa podpisywana "zdalnie". Ale przecież bank ma te dane, wie w jaki sposób
    zakładałem rachunek, a mimo to wciska ciemnotę.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 5. Data: 2002-10-16 13:38:04
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aojn62$mru$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:

    > Tak się składa, że moja umowa kończy się na paragrafie 9.

    > Umowa podpisywana "zdalnie".

    Ja podpisywałem osobiście w oddziale i tez konczy sie na 9. Widocznie Twój
    "rozmówca" patrzył na jakąś nową wersję, której żaden z nas nie ma.

    Oczywiście to go nie usprawiedliwia, powinien był starać się udzielić Ci tej
    informacji.

    Przyznaję, że mam podobne doświadczenia z pocztą wewn., tj. nie od razu
    dostaję odpowiedź na temat - zwykle potrzeba wymiany ok. 2-3 listów do
    uzyskania satysfakcjonującej odpowiedzi.

    Moje doświadczenie pokazuje, że lepiej korzystać z normalnego maila na info@
    niż z poczty wewnętrznej - odpowiedzi są lepsze; ponadto nie jesteś
    ograniczony do chyba 500 znaków formularza poczty wewn.

    Bardziej ogólnie, pewnie że konsultanci Lukasa nie wiedzą wszystkiego i nie
    zawsze odpowiadają na temat, ale w mojej ocenie na pewno nie odstają in
    minus w porównaniu z kilkoma innymi bankami, z którymi miałem do czynienia.
    Po prostu warto mieć realistyczne oczekiwania w tym względzie, aby się
    niepotrzebnie nie stresować.

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2002-10-17 13:44:50
    Od: s...@p...onet.pl

    > Umowa podpisywana "zdalnie". Ale przecież bank ma te dane, wie w jaki sposób
    > zakładałem rachunek, a mimo to wciska ciemnotę.

    Było trzeba pisać od razu, że zdalnie. Tego paragrafu nie ma bo karty ID nie są
    wysyłane pocztą tylko odbierane w placówce. I tam podpisałeś papierek z jednym
    zdaniem zacytowanym w paragrafie.
    Po prostu nie dogadałeś się z osobą, która odpisywała na pytanie, ale nie
    przesadzaj z tym wciskaniem ciemnoty. Zresztą każdy się może pomylić lub
    niedokładnie zrozumieć pytanie.Proponuję więcej ogłady, to są szczególiki.

    Nie wiem czy pracujesz już zawodowo, jeżeli nie to po części rozumiem
    twoje "pretensje".(tylko się nie obruszaj na mój wywód, jest całkowicie
    przyjazny). Ja też chciałbym mieć konto w banku z super profesjinalną obsługą,
    bez błędów ludzi i maszyn....pomarzyć można, albo zarobić pareset tysięcy i
    korzystać z private banking...ale tam też pracują ludzie....

    Cześć

  • 7. Data: 2002-10-17 13:58:21
    Od: m...@p...onet.pl

    Zupelnie nie rozumiem Waszych zalow. Wyraznie jest napisane w TOiP - oplata za
    wyciag papierowy - 3/mies. dla e-konta (mozna go nie zamawiac).
    Karte identyfikacyjna wreczaja przy pierwszej wizycie w oddziale, bez niej nic
    tam nie mozna zrobic. Pierwsza jest bezplatna, nastepne odpowiednio 5,10,15,10...

  • 8. Data: 2002-10-17 15:17:41
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    nic
    > tam nie mozna zrobic. Pierwsza jest bezplatna, nastepne odpowiednio
    ?????
    Mam zakładane zdalnie konto. Byłem parę razy w oddziale, z różnymi sprawami
    nie mam żadniej karty.

    KJ'

  • 9. Data: 2002-10-18 06:01:25
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    nie są
    > wysyłane pocztą tylko odbierane w placówce. I tam podpisałeś papierek z

    Jest to cała zadrukowana strona A4. Dostałem ją w placówce. I dotyczy nie
    tylko karty, ale też np. przetwarzania danych...

    A jak pisze kolega Robert - ma umowę podpsywaną w oddziale i też paragrafu 9
    nie ma... Dobra, nieważne...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 10. Data: 2002-10-18 06:02:04
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    nic
    > tam nie mozna zrobic. Pierwsza jest bezplatna, nastepne odpowiednio

    A co to ma do rzeczy to w ogóle nie rozumiem... Hmmm...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782