  • 1. Data: 2002-10-15 20:33:03
    Temat: Inteligo - format daty na karcie
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Takie małe pytanko jak w temacie :-)
    Mam tak głupio wpisane, że nie wiadomo który jest miesiąc, a który rok.
    Na kartach z ING jest mm/yy, a w Inteligo tak samo, czy każy bank może
    sobie ustawić jak chce ?

    pz.Pix

  • 2. Data: 2002-10-16 04:24:12
    Temat: Re: Inteligo - format daty na karcie
    Od: k...@i...pl (roman)

    Dnia wto 15. październik 2002 22:33, napisałeś:
    > Takie małe pytanko jak w temacie :-)
    > Mam tak głupio wpisane, że nie wiadomo który jest miesiąc, a który rok.
    > Na kartach z ING jest mm/yy, a w Inteligo tak samo, czy każy bank może
    > sobie ustawić jak chce ?

    mm/yy

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Najlepsi nie maja watpliwosci... >>> http://link.interia.pl/f1667

  • 3. Data: 2002-10-16 07:47:11
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > mm/yy

    THX. Swoją drogą mogliby coś nadrukować na tych swoich kartach.

    pz.Pix