  • 31. Data: 2022-12-09 15:50:59
    Temat: Re: robota w Banku Światowym
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-12-09 o 12:09, Olin pisze:

    > Szkołę przetrwania.
    > Spróbuj godzinami wystawać na męczennicach smoleńskich, albo śmiać się z
    > sucharów Człowieka z Drabinką. Byle kto nie da rady.

    No i plecy dzięki temu mu sie wyrobiły ;-)

    --
    animka

  • 32. Data: 2022-12-09 15:52:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-12-09 o 12:44, trybun pisze:
> [...]
    kurski-w-banku-swiatowym.html#s=BoxOpMT

    > Sugestia narzuca się sama, nie znam faktów z życia pana Jacka kiedy to
    > on poświęcał się pracy w finansach. A może wg ciebie to ogólnie nic
    > złego zatrudniać na stanowisku lekarza kogoś kto ma do pokazania tylko
    > dyplom uczelni medycznej?
    >
    > Teraz to już zaczynasz być zwyczajnie być niepoważny. Facet kierujący do
    > publicznych mediów hektolitry jadu i zakłamania ma być kimś na miejscu w
    > czymś co jeszcze wielu ludzi postrzega jako " bank - jedna z instytucji
    > zaufania publicznego"?

    Będzie tam zapraszał Martyniuka?

    --
    animka

  • 33. Data: 2022-12-09 18:03:04
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2022-12-09 o 15:49, Animka pisze:
    > :-)
    > Znalazłam. Skończył SGPIS-Handel.

    Wiemy na pewno, że to nie przypadkiem skrót od Szkoła Główna PIS?
    P.G.

  • 34. Data: 2022-12-09 19:08:32
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 08.12.2022 o 21:34, Animka pisze:

    > Jaką szkołę on ma?

    A jaką szanowna pani?

  • 35. Data: 2022-12-09 19:47:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:0af6eea9-b720-46f4-aa8c-218b9b6518b7n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Władzy tam nie będzie miał żadnej, więc nic nie popsuje.
    > A widać dużo mógłby napsuć w kraju, skoro trzeba mu zatkać japę
    > milionikiem

    1. Czy on tam większego wstydu Polsce nie narobi?
    2. Kto się zrzuci na jego pensyjkę?

    --
    Piotrek

    In gold we trust

  • 36. Data: 2022-12-09 20:12:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 9 grudnia 2022 o 15:18:14 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Czemu Wam, nieudacznikom życiowym (od słowa żyć), tak żal żyć ściska?
    > To może zróbcie listę zajęć, które czynią Wasi umiłowani przywódcy TVP z czasów
    LSD-PSL i PO-PSL (ciężko bez nierolnych z nomen-omen
    > marszałkowskiej, oj ciężko).
    > Co, nikt ich nie chciał do roboty?
    > A i jeszcze kierunek studiów pana Solorza poproszę, jak i Wasze uzasadnienie
    dlaczego w Tefałen najlepsze stanowiska zajmują dzieci
    > ojców.

    Poniżej pleców jest rzyć.
    I znowu ci się w komuszym łbie miesza.
    Glapa był prezesem plusa gdy plus był państwowy. Wsadziły go tam pisiory.
    Solorz jest prezsem plusa odkąd plus jest prywatny - Solorza.
    Odszukaj też, kiedy TVN był państwowy.

    Tu nie rosja, gdzie wszystko jest fiutina, nieważne czy państwowe czy "prywatne".
    Ani PRL, gdzie wszystko było partii, choć pisiory by chciały - vide pinokio,
    publiczna kasa nie jest państwowa tylko "rządowa".

  • 37. Data: 2022-12-09 20:13:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 9 grudnia 2022 o 15:59:12 UTC+1 Animka napisał(a):

    kurski-w-banku-swiatowym.html#s=BoxOpMT

    > :-)
    > Znalazłam. Skończył SGPIS-Handel.
    > To chyba znaczy, że powinien w handlu pracować.

    Do handlu się nue nadaje, to prezesem zrobili zderzaka.

  • 38. Data: 2022-12-09 20:19:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 9 grudnia 2022 o 18:02:49 UTC+1 Piotr Gałka napisał(a):

    > Wiemy na pewno, że to nie przypadkiem skrót od Szkoła Główna PIS?

    Taka już jest, założyło ordo jurność za naszą kasę.
    Ale kura za stary by skończyć - zresztą tam jeszcze nikt nie skończył, a wykładowców
    więcej niż studentów.
    Ale wiki pisze, że na uniwerku gdańskim to skończył - no, o tyle cfaniak, wiedział,
    że na studiach nie ma co od mamusi wybywać - moja chciała mnie do Gdańska wypchnąć,
    ale się nie dałem ;>
    Na wydziale połowa była spoza DC i jeszcze bidaki mieli akademik gdzieś na dalekiej
    Woli, bo w bliskim był remont (a po remoncie z 900 miejsc zrobiło się 600) - a
    przekonałem się, że nie trzeba było się dawać, jak rano idzie kolega ze snickersem,
    drugi chce gryza a ten "to moje jedyne śniadanie, zapomnieliśmy kupić chleba".

  • 39. Data: 2022-12-09 20:20:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 9 grudnia 2022 o 19:08:35 UTC+1 jo44 napisał(a):

    > A jaką szanowna pani?

    Czy szanowna pani dostała posadę z państwowego rozdzielnika, by nie rzec - z
    nomenklatury?

  • 40. Data: 2022-12-09 20:24:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 9 grudnia 2022 o 19:46:44 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:0af6eea9-b720-46f4...@googlegroups.com>
    > 1. Czy on tam większego wstydu Polsce nie narobi?

    Myślę, że tam są na tyle kumaci, że wiedzą, co to za jeden, co to pisiory i co to
    glapa - najwyżej przekonają się na żywo, ale zaskoku nie będzie.
    Wstyd oczywiście już jest, ale może nie pójdzie na konto Polski.

    > 2. Kto się zrzuci na jego pensyjkę?

    Wiadomo.
    Ale oprócz nas jeszcze kilka *stanów, więc może się wypiszą (a dla nas taniej) - a
    może wtedy Szwajcaria coś zrobi.

    > In gold we trust

    In G.O.D. we trust.
    Gold Oil Drugs