eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirevolut cd? › Re: revolut cd?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: revolut cd?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <pal12i$m1v$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <6...@g...com>
    <f...@g...com>
    <pt386g$4a7$2$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <7...@g...com>
    <5c192e7c$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Thu, 20 Dec 2018 00:28:43 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.3.3
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <5c1ad42c$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.225.16
    X-Trace: 1545262124 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 517 79.184.225.16:55485
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2512
    X-Received-Body-CRC: 573935087
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:639581
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-12-18 o 19:45, Dawid Rutkowski pisze:

    >
    > Zależy od limitu.
    > Może być potrzeba donieść do oddziału zaświadczenie o dochodach, albo pozwolić im
    wydrukować CAŁĄ historię konta za 3 miesiące wstecz.
    > Chyba że na rozsądnego trafisz - jak się okazało, że akurat do db nie można się z
    ich komputera logować, to się okazało, że wystarczą potwierdzenia 3 ostatnich wpływów
    wynagrodzenia przesłane mailem - dobrze, że miałem tablet.
    >

    Przez telefon konsultant powiedział, że łatwiej jest, bo to moja
    pierwsza karta kredytowa u nich. W związku z tym jest dodatkowa promocja.

    >>> Aha, czy to telefon czy klik to nie ma co liczyć na "zdalność" załatwienia sprawy
    - tel czy net to tylko wniosek i wstępna weryfikacja, finalizacja w oddziale. Być
    może jest możliwość przez kuriera, ale nie sprawdzałem.
    >>>

    W oddziale złożyłem kilkanaście(!) podpisów, na różnych oświadczeniach,
    informacjach i innych pierdołach, z którymi wcześniej zapoznałem się na
    stronie banku. Konsultantka była zaskoczona (albo udawała zaskoczoną)
    moją znajomością tych papierów. ;) Szybko poszło.
    A sama karta to już tradycyjnie, pocztą, do skrzynki.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/
    Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1