    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacje w bankach
    Date: Wed, 24 Jun 2015 22:15:04 +0200

    Użytkownik "MarekZ" <b...@...pl> napisał w wiadomości
    news:mmekds$kru$1@srv13.cyf-kr.edu.pl...
    > Mam wrażenie, że coś się ostatnio zmienia na lepsze w procesach
    > rozpatrywania reklamacji.

    Wypada miec nadzieje, ze to trwaly trend. Jeszcze lepiej byloby gdyby nie
    dochodzilo do sytuacji przez ktora trzeba skladac reklamacje. Ja nie mam
    wielu reklamacji nie moge sie pochwali wynikami. Ostatnia z jedesieni
    ubieglego roku, gdzie nie doszla do skutku wyplata z bankomatu poza
    granicami PL, a bank transakcje rozliczyl. Reklamacja uznana w pierwszej
    instancji, czas rozpatrzenia rowno 1 m-c - mBank.
    Wiecej doswiadczen mam z telekomami, ktore notorcznie urtudniaja zakonczenie
    umowy zgodnie z terminem na jaki zostala zawarta, zawsze chca wycisnac
    dodatkowy okres rozliczeniowy. Tutaj zawsze konieczne jest odwolanie. Jak do
    tej pory przy drugim podejsciu uznaja, ale nie ukrywam, ze jest to
    wkurzajace. Podobnie bylo w ubieglym roku z Raiffeisenem, ktory na kartach
    Polbanku, zaczal naliczac oplaty za ubezpieczenie i jezcze jakies inne. O
    ile pamietam 2 razy probowali mnie sposcic na drzewo, ale za trzecim razem
    po wyslaniu kopii mojego egzemplarza umowy zmienili zdanie i odpuscili a
    pobrane oplaty zwrocili. Zobacze czy cos sie zmienilo, bo dostalem Wizzaira
    i bede odstepowal od umowy ubezpieczenia, ktora w oddziale wcisneli mi jako
    obowiazkowa ;).

    MK