  • 1. Data: 2007-05-30 18:05:53
    Temat: reklamacja w banku
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    Witam,
    złozyłam w banku Millenium reklamacje co do autoryzacji transakcji karta
    kredytową - osobny wątek. Otrzymałam od banku informację, że zostanie owa
    reklamacja rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych. Niestety już minęło
    prawie 20 dni, otrzymałam informację po mojej interwencji w banku, że moje
    ponaglenie zostało przekazane do osoby która reklamacją się zajmuje i....
    nadal nic... Oni tak zawsze rozpatrują reklamacje?
    Pozdrawiam Aga

  • 2. Data: 2007-06-01 09:15:10
    Temat: Re: reklamacja w banku
    Od: "pegad" <p...@o...pl>

    Aga wrote:
    Często zdarzają im się opóźnienia, ten bank tak ma :(

  • 3. Data: 2007-06-01 09:51:47
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    pegad <p...@o...pl> napisał(a):

    > Aga wrote:
    > Często zdarzają im się opóźnienia, ten bank tak ma :(

    Zdaje się, że reklamacja nierozpatrzona w ciągu 30 dni jest automatycznie
    reklamacją uznaną... tak jest w telekomach, nie jestem pewien, czy w bankach.
    Filip

  • 4. Data: 2007-06-01 21:10:09
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-06-01 11:15, pegad stwierdził, że:
    > Aga wrote:
    > Często zdarzają im się opóźnienia, ten bank tak ma :(

    Dziwne. Klientem dla Multi jestem średnim, delikatnie pisząc (dwa
    rachunki walutowe). Składałem dwie reklamacje, na każdą z nich odpowiedź
    miałem najpóźniej następnego dnia (telefonicznie), za każdym razem
    pytano mnie, czy dodatkowo życzę sobie wersji papierowej.
    Pod tym względem Multi zapunktował u mnie bardzo.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2007-06-02 08:24:33
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Aga napisał(a):

    > nadal nic... Oni tak zawsze rozpatrują reklamacje?

    Proszę się odprężyć i przyzwyczaić. Ja reklamację - z kolei na brak
    autoryzacji transakcji kartowej - składałem w listopadzie zeszłego roku.
    Mam nawet numer reklamacji. I to tyle. :-)

  • 6. Data: 2007-06-02 08:45:44
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > Proszę się odprężyć i przyzwyczaić. Ja reklamację - z kolei na brak
    > autoryzacji transakcji kartowej - składałem w listopadzie zeszłego roku.
    > Mam nawet numer reklamacji. I to tyle. :-)

    Dziwne... Do tej pory kazda reklamacja byla rozpatrywana w migu i do
    tygodnia. A teraz na moje ponaglenia otrzymuje tylko tekst, ze zostaly one
    przekazane do osoby rozpatrujacej reklamacje....

  • 7. Data: 2007-06-07 11:12:26
    Od: a...@o...pl (Anka)

    Do dupy z Mbankiem!!! Ja już czekam 3 miesiące!!! Całe szczęście ,że
    sprawa dotyczy 200zł ,bo strach pomyśleć co by było gdyby było kilka
    tysięcy. Często zdarza się ,że całą wypłatę wyciągam z
    bankomatu...ufff...pogański kraj...pogańskie obyczaje

    --
    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
    hipoteczne, konta bankowe

  • 8. Data: 2007-06-07 14:23:50
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dziwne. Klientem dla Multi jestem średnim

    A co to ma do rzeczy? Aga pisze o Mille ...