    From: Sławomir Staciwa <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja Citi
    Date: Fri, 8 Mar 2002 12:52:25 +0100

    > towar/usługę opłaconą kartą. Jeśli tak to wiedz, że jest to oszustwo i
    jest
    > ścigane przez prawo. Rodzaj banku nie tu nic do rzeczy.

    Hmm mój błąd nie napisałem , nie chodzi mi o zwrot pieniędzy, chodzi mi o
    wyjaśnienie sytuacji !!!
    Jedynym łącznikiem pomiędzy bankiem a użytkownikiem karty jest potwierdzenie
    transakcji , do jasnej cholery skoro mój podpis nie jest potrzebny do
    uznania to co jest potrzebne. Poza tym za pierwszym razem , nie dzwoniłem do
    Citi z reklamacją , tylko z prośbą o wyjaśnienie !!! Osoba z Citi
    zaproponowała, że jedyną formą wyjaśnienia tej sytuacji może być
    rozpatrzenie reklamacji i spytała czy w takim razie chcę ją złożyć.
    Oświadczam że NIE CHODZI mi o zwrot pieniędzy. Oszustwo natomiast mogło
    zostac popełnione w sklepie gdzie ktoś MÓGŁ (nie musiał) podpisac czysty
    blankiet lub niedopatrzenie w banku gdzie nie sprawdzono czy kwitek jest
    podpisany.

    Niniejszym życzę Ci podobnej sytuacji

    Sławek

    P.S. sorry że poszło na priv