  • 1. Data: 2002-05-22 20:00:30
    Temat: reklama millenium dla baaaardzo wytrwałych
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    w telewizyjnej reklamówce millenium karmią nas złotówką, która rozmnaża sie
    do ośmiu złotówek. wniosek stąd, że millenium oferuje nam 700% zysku ze
    zwykłego RORu. tyle tylko, że na dzień dzisiejszy millenium oferuje 7%
    rocznie czyli narastająco jesteśmy w stanie osiągnąć te 700% zysku po
    skromnych 38 latach. Życzę powodzenia i wytrwałości...... Ciekawe co na to
    komisja etyki reklamy (czy jakoś tak się ten organ nazywa)

    pozdrav
    siepacz

  • 2. Data: 2002-05-22 21:38:16
    Temat: Re: reklama millenium dla baaaardzo wytrwałych
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik siepacz <o...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusy
    jnych napisał:acgte2$2vi$...@n...onet.pl...
> [...]
    > skromnych 38 latach. Życzę powodzenia i wytrwałości...... Ciekawe co na to
    > komisja etyki reklamy (czy jakoś tak się ten organ nazywa)

    Nie zartuj z komisjami :-))
    Przeciez to reklama!
    pzdr
    AruBuru

  • 3. Data: 2002-05-23 07:25:48
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 23, 2002 at 09:31:12AM +0200, Radoslaw Dabrowski wrote:

    > mBank reklamuje sie, ze ma wszystko za 0 zl, przy operacjach przez
    > Internet, za ktory wiekszosc z nas przeciez placi co miesiac rachunek,
    > czy wiec jest za darmo? :-) Jak ktos nie ma Internetu, t korzysta z
    > mLinii, z ktora kosztuje polaczenie telefoniczne i wtedy mamy tez
    > prowizje za przelewy itp.

    Rozumiem ze w przeciwienstwie do innych? Bo jak masz telefon na 0800
    to tez nie jest bezplatny, bo musisz abonament oplacic, telefon kupic.

    Zapomniales tez o koszcie pradu, zakupu komputera, poslugiwania sie
    komputerem, wyksztalcenia tak aby nie byc analfabeta/polanalfabeta
    funkcjonalnym etc. A to sa duze koszty.

    > Bank oferuje bardzo niskie oprocentowanie kredytu, ale dlaczego nie
    > podaje, ze np. jest 1,5% prowizji pobierane od razu, co zwieksza koszt
    > kredytu :-)

    Bo kredyt w mbanku to wogole jakis zwariowany pomysl. mBank nie mial
    _wydawac_ kasy, ale mial ja _zbierac_ z rynku dla bre. Klienci sie
    uparli na kredyt to on bedzie, ale nikt nie powiedzial ze rewelacyjny.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-05-23 07:31:12
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > skromnych 38 latach. Życzę powodzenia i wytrwałości...... Ciekawe co na to
    > komisja etyki reklamy (czy jakoś tak się ten organ nazywa)

    W ten sposob do wielu reklam sie mozna przyczepic :-)

[...]

    Przykladow jest mnostwo, nie tylko ze sfery bankowosci.

    Pozdrawiam
    Radek