  • 1. Data: 2002-01-18 20:53:46
    Temat: reguły CRM w Multibanku
    Od: "Piotr Wróblewski" <p...@i...pl>

    1. Wyciąg operacji przychodzi na nazwisko jednego ze współwłaścicieli.

    Efekt? Moja żona jest nieźle na nich obrazona i grozi wycofaniem się ze
    wspólnego konta MY

    2. Wyciąg nie zawiera informacji o otwartych lokatach

    Efekt? Ja jestem wkurzony, bo nie po to płacę 5 PLN aby się domyślać
    jakie mam otwarte lokaty.

    3. Wyciąg nie zawiera informacji dot. rachunku oszczędnościowego.

    Efekt? Trzeba zapłacić kolejne 5 PLN aby mieć dostep do operacji na tym
    rachunku.

    4. Zyczenia na święta Dział Marketingu Multibanku wysłał mi a nie wysłać
    mojej żonie.

    Efekt? Patrz punkt 1.

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-01-18 21:06:36
    Temat: Re: reguły CRM w Multibanku
    Od: <t...@p...onet.pl>

    "Piotr Wróblewski" <p...@i...pl> napisał(a):

    > 1. Wyciąg operacji przychodzi na nazwisko jednego ze współwłaścicieli.
    >
    >   Efekt? Moja żona jest nieźle na nich obrazona i grozi wycofaniem się ze
    > wspólnego konta MY <ciach>

    No to coś będziesz musiał zmienić w swoim życiu :-)))

    Daj znać na grupie jak już się zdecydujesz... :-)

    pozdrawiam
    thewind

  • 3. Data: 2002-01-19 04:15:54
    Od: "ramzes.net" <r...@r...net.antyspam>

    > No to coś będziesz musiał zmienić w swoim życiu :-)))
    >
    > Daj znać na grupie jak już się zdecydujesz... :-)

    Tylko sie nie rozwiedz z powodu glupiego banku ... ;))

    Marcin

  • 4. Data: 2002-01-19 20:13:11
    Od: "Piotr Wróblewski" <p...@i...pl>

    Użytkownik "ramzes.net" <r...@r...net.antyspam> napisał w wiadomości

    > Tylko sie nie rozwiedz z powodu glupiego banku ... ;))

    Predzej rozwiode sie z bankiem :-)