  • 1. Data: 2003-01-08 08:27:40
    Temat: rachunek bieżący dla stowarzyszenia
    Od: "Wróbel" <l...@i...pl>

    Witam!
    Pisalem juz posta w tej sprawie, ale nie doczekalem sie odpowiedzi a ktos go
    poza tym usunal z grupy.
    Ponawiam moja prosbe: ktory bank oferuje najkorzystniejsze warunki otwarcia
    i prowadzenia rachunku biezacego dla stowarzyszenia. Na rachunek mialy by
    wplywac skladki czlonkowskie, granty z projektow miedzynarodowych i
    krajowych (PLN i EUR).
    Oczywiscie bardzo wazne jest zeby koszty utrzymania takiego rachunku nie
    byly za wysokie. (dzwonilem do PEKAO, gdzie maja 15PLN prowizji od wplat
    gotowkowych - a nasza skladka czlonkowska na rok wynosi 12PLN!).

    Pomozcie.

    Pozdrawiam

    Wrobel

  • 2. Data: 2003-01-08 11:50:02
    Temat: Re: rachunek bieżący dla stowarzyszenia
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > byly za wysokie. (dzwonilem do PEKAO, gdzie maja 15PLN prowizji od wplat
    > gotowkowych - a nasza skladka czlonkowska na rok wynosi 12PLN!).

    Cześć,

    Ćwiczę podobny problem.
    Z moich dociekań dość korzystną ofertę ma BOŚ - chyba najniższa opłata
    miesięczna za utrzymanie r-ku: 25 zł (to dla mnie było najistotniejsze, bo też
    mamy niskie składki), natomiast jakaś chora cena karty płatniczej.
    Proponuję zmusić członków do wpłacania składek przelewem na konto (ja będę tak
    próbował u siebie zrobić, ale już wiem, że to będzie trudne...). Okazuje się,
    że jak się wyjdzie poza grono osób będących "w temacie", to banki internetowe
    maja jeszcze niską popularność.

    Pozdrawiam,
    Michał