  • Data: 2003-01-07 00:32:13
    Temat: Re: pytanie: wałek gospodarczy
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@o...pl writes:

    > mi na mysl przyszdl nastepujacy plan:
    > - gosc zaklada firme (fikcyjna ale z siedziba i numerem telefonu, pieszatka
    > kontem), placi ZUS, podatki, wykazuje nawet spory dochod od ktorego nawet
    > placi
    > podatek !

    Skad pieniadze na ten podatek? Tamte 20 kzl?

    > po paru miesiacach (okolo 3 moze 6 gdy firma juz sie rozwinie) bierze
    > w leasing
    > jakis drogi sprzet na firme (mam tu na mysli komputery) do kwoty okolo 15-20
    > tysiecy,

    Za sztuke, rozumiem. Ile sztuk i co z nimi pozniej zrobi?

    > fikcyjny dochod wynosil by okolo 2500-3000 zl

    Dziennie?

    > wiec z uzuskaniem
    > takiego leasingu nie bylo by problemu, pozatym linia debetowa w rachunku
    > ktora
    > wynosilaby okolo 15 tysiecy (6 miesiecy * 2500), karty kredytowe i tu moje
    > pytanie: czy mozna miec takie karty w kilku bankach ?

    Tak, zakladajac 3 kzl dochodu dziennie. Banki niechetnie wydaja karty
    kredytowe przedsiebiorcom przy dochodzie 3 kzl miesiecznie.

    > czy jak gosc wezmie
    > auto na raty to czy jest mozliwa sprzedaz tego auta ?

    Zwykle nie, chyba ze zabezpieczenie jest inna niz wpis w dowodzie
    rejestracyjnym + cesja praw z polisy.

    > pozatym kredyt na mieszkanie jaka jest mozliwosc aby wykrecic bank ?

    Watpliwe, biorac pod uwage, ze zwykle zabezpieczeniem jest mieszkanie.

    > jakie jeszcze macie sugestie, piszcie co wam przychodzi do glowy ?
    > co zrobilibyscie z naszym wirtualnym gosciem ????

    Wyslalibysmy do psychicznych.
    Jak ktos mysli o naciaganiu bankow na jakies drobne sumy i uciekaniu
    z tego powodu z kraju - domyslam sie, ze do jakiegos egzotycznego kraju
    - to powinien skorzystac z konsultacji medycznych.
    A potem wziac sie do uczciwej roboty, bo to moze dac duzo lepsze efekty.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator