  • 1. Data: 2002-02-24 16:45:35
    Temat: pytanie: w jaki sposob nalezy ZUS'owi przekazac prosbe o przelewanie emerytury/renty na konto
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Pytanko jak w temacie, znajoma osoba mnie poprosila o zorientowanie
    sie w temacie. Czy nalezy to zrobic na jakis drukach specjalnych, czy w
    oddziale, czy mozna korespondencyjnie itd.

  • 2. Data: 2002-02-24 18:30:52
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m>

    Nalezy napisac upowaznienie by ZUS dokonywal przelewu renty/emerytury na
    wskazane konto bankowe. Calosc podpisac i zaniesc do wlasciwego oddzialu ZUS
    (bodajze do informacji rentowej badz o emeryturach).
    Formularze upowaznienia dostarczaja rowniez banki (np. Inteligo czy PKO
    BP) - wystarczy wypisac podstawowe dane personalne i numer konta + podpis i
    zaniesc do ZUS-u.

    Grzesieq

  • 3. Data: 2002-02-24 18:52:04
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Użytkownik "Grzesieq" <g...@...p.a.m> napisał w wiadomości
    > Nalezy
    [ciach]
    Wielkie dzieki za wyczerpującą informacje

  • 4. Data: 2002-02-25 12:37:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

> [...]
    > Formularze upowaznienia dostarczaja rowniez banki (np. Inteligo czy PKO
    > BP) - wystarczy wypisac podstawowe dane personalne i numer konta + podpis

    Jesli w PKO Bp to sie nie nosi do ZUSu.
    PKO samo przekazuje.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-02-25 12:48:35
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Grzesieq" <g...@...p.a.m> napisał w wiadomoœci
    > ZUS
    >
    > Jesli w PKO Bp to sie nie nosi do ZUSu.
    > PKO samo przekazuje.
    >
    > --
    > Pozdrowienia
    > ---
    > Slawek Kos --> s...@i...net.pl
    >
    > Witam. Najlepiej iść osobiście do zus-u, w informacji wziąść odpowiedni
    numerek( literke wskaże Ci Marysia informatorka), odczekać swoje kilkanaście
    minut, następnie wskazać odpowiednie konto i już . Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2002-02-25 20:40:24
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    <z...@p...onet.pl> pisze:
    >Witam. Najlepiej iść osobiście do zus-u, w informacji wziąść odpowiedni
    >numerek

    Tylko po co jak bank to sam załatwi?

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !