  • 1. Data: 2004-05-17 18:13:42
    Temat: przelewy po UE
    Od: rollins <x...@o...pl>

    witam,

    mieszkam w niemczech i wiem ze przelewy po uni europejskiej tu nie moga
    kosztowac wiecej niz nacjonalne. oplata za przelew z polski do EU do tej
    pory kosztowala kawal grosza. czy zmienilo sie to po pierwszym maja?

    dziekuje, pzdr,

    rinaldo

  • 2. Data: 2004-05-17 18:14:07
    Temat: Re: przelewy po UE
    Od: "Pulemiot" <p...@o...pl>

> [...]
    > kosztowac wiecej niz nacjonalne. oplata za przelew z polski do EU do tej
    > pory kosztowala kawal grosza. czy zmienilo sie to po pierwszym maja?

    nie
    regulacja o zrównaniu cen doyczy państw unii walutowej.

    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2004-05-17 18:21:56
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Pulemiot wrote:

    > regulacja o zrównaniu cen doyczy państw unii walutowej.

    Regulacja dotyczy przelewów w euro. A państw członkowskich UE dotyczy
    wszystkich.
    Inna rzecz że AFAIK teraz krajowe przelewy walutowe też są drogie. Może
    będzie to miało większe znaczenie jak ruszy Euro-Eliksir.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2004-05-18 22:40:59
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <5...@n...onet.pl>,
    p...@o...pl says...

    > nie
    > regulacja o zrównaniu cen doyczy państw unii walutowej.

    A wlasnie ze nie...dotyczy czlonkow Unii Europejskiej... nowe kraje
    10tki maja czas do konca roku.

    AP