  • 1. Data: 2008-11-21 19:21:53
    Temat: przelew kredytu oszukany
    Od: "Miroslaw Backa" <r...@w...pl>

    Witam użytkowników grupy. Dzisiaj miałem uruchomiony przelew kwoty kredytu w
    DB banku. Pierwszy raz się z tym spotkałem, że bank działa w rażący sposób
    na niekorzyść klienta, już piszę dlaczego. Wczoraj uzgodniłem telefonicznie
    z opiekunem klienta, że przelew będzie po wczorajszym kursie i otrzymałem
    zapewnienie, że przelew poszedł. Dzisiaj dowiedziałem się, że poszedł jednak
    po kursie z tego ranka, czyli o 6 groszy niższym ( daje to sporą sumkę).
    Tłumaczenie, że zawiódł system, który odrzucił przelew jest dla mnie
    śmieszne.
    Czy ktoś z Was szanownych forumowiczów spotkał się w swoim życiu z czymś
    podobnym?
    Sprawa dla mnie jest o tyle ważna, że mam jakąś cichą nadzieję na możliwość
    odwołania.
    Pozdr.

  • 2. Data: 2008-11-21 19:27:44
    Temat: Re: przelew kredytu oszukany
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Miroslaw Backa" <r...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > podobnym?
    > Sprawa dla mnie jest o tyle ważna, że mam jakąś cichą nadzieję na

    Nagrałeś rozmowę ?
    Masz nazwisko opiekuna ?
    zapomnij.
    Banki są po to aby dymać a nie być dymanymi.
    Przygoda sie dopiero zaczyna, zapewniam.

  • 3. Data: 2008-11-21 20:11:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 21 Nov 2008 20:21:53 +0100, "Miroslaw Backa"
    <r...@w...pl> wrote:

> [...]
    >na niekorzyść klienta, już piszę dlaczego. Wczoraj uzgodniłem telefonicznie
    ^^^^^^^^^^^^^

    To nie uzgodniłeś.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 4. Data: 2008-11-21 21:42:46
    Od: "Miroslaw Backa" <r...@w...pl>

    > Nagrałeś rozmowę ?
    > Masz nazwisko opiekuna ?
    > zapomnij.
    > Banki są po to aby dymać a nie być dymanymi.
    > Przygoda sie dopiero zaczyna, zapewniam.

    Co się zaczyna? Jesli będę płacił raty terminowo to mogą mi coś wymyślić
    nowego??

  • 5. Data: 2008-11-22 11:11:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Co się zaczyna? Jesli będę płacił raty terminowo to mogą mi coś wymyślić
    > nowego??

    jeżeli pracownik banku przyznał, że winny jest system = bank to napisz
    reklamację i domagaj się zwrotu kwoty wynikającej z mniej korzystnego kursu!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-11-22 22:53:23
    Od: "Miroslaw Backa" <r...@w...pl>

    > jeżeli pracownik banku przyznał, że winny jest system = bank to napisz
    > reklamację i domagaj się zwrotu kwoty wynikającej z mniej korzystnego
> [...]

    Mam pytanko, czy jest jakas instytucja, do ktorej moglbym takie zazalenie
    rowniez wyslac na ten bank.
    Bo jak rozumiem czasy sa takie, ze moge zalozyc ze sam bank nie uderzy sie w
    piers i nie padnie na kolana i powie sorry.
    Moze Federacja Konsumentow dla klientow "zlodziejskich" bankow, jak sadzisz?

  • 7. Data: 2008-11-22 23:18:39
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    wiadomości news:ce5ei4t85u2k2tf2dia71idbbj895c39fh@4ax.com...

    > ^^^^^^^^^^^^^
    >
    > To nie uzgodniłeś.

    Swoja droga jesli kurs nastepnego dnia byl na korzysc klienta, to czy tez
    by sie domagal wyplaty po kursie z dnia poprzedniego (mniej korzystnego)?
    :)
    No chyba, ze i DB stosuje zapisy w umowach, ze "do wyplaty xxx CHF, nie
    wiecej niz xxx PLN"? Hmm..

    Thomas

  • 8. Data: 2008-11-23 08:54:18
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    Miroslaw Backa wrote:
> [...]
    > podobnym?
    > Sprawa dla mnie jest o tyle ważna, że mam jakąś cichą nadzieję na możliwość

    Z własnego doświadczenia.
    Uzgodnienia z pracownikami banku w formie nie mającej potwierdzenia na
    piśmie w 2 egzemplarzach, przy czym egzeplarz dla mnie potwierdzony
    pieczęcią banku, datą i czytelnym podpisem pracownika, nie mają żadnej
    wartości. Nawet jeżeli było potwerdzenie na piśmie (załącznik do umowy
    kredytowej), ale nie wziąłem potwierdzonej kopii załącznika, to bank się
    wypina i udaje, że sprawy nie ma i nic mu nie można zrobić.
    Tak więc, przy takich kwotach lepiej pomęczyć się odrobinę i wszystko
    robić pisemnie 2 kopiach.

    Reklamację zawsze możesz złożyć. A bank zawsze może ją olać (tak, jak to
    miało miejsce w moim przypadku).

  • 9. Data: 2008-11-23 22:43:09
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ba, gorzej, DB potrafił w takiej sytuacji grozić klientowi za "bezpodstawne
    oczernianie pracownika" albo np. po wypowiedzeniu im i
    spłacie kredytu nie oddawać weksli "nie mamy i co nam Pan zrobisz".

    -----