  • Data: 2002-02-22 14:44:31
    Temat: Re: przelew i dane w nim zawarte
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a55k90$t4$1@news.tpi.pl...

    > Jeszcze raz, tylko po polsku. Jakos nic nie moge zrozumiec :(

    Właśnie. ;)

    Napisałem, że z inteligo wychodzi pierwsze imię, drugie, nazwisko, pełny
    adres. Kod pocztowy też - sprawdziłem jeszcze raz.

    Nie wiem, czy korespondencyjny, czy zameldowania, bo oba mam te same.

    Wątpliwości wzbudził we mnie właśnie LUKAS, któy wysyła tylko pierwsze imię,
    nazwisko i elementy numeru rachunku...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara