  • 1. Data: 2006-05-12 09:21:24
    Temat: przedstawicielstwa banków Szwajcarskich w PL
    Od: "Mac" <g...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy ktoś się orientuje gdzie w PL i jakie banki prowadzące swą działalność w
    Szwajcarii posiadają swoje przedstawicielstwa. Na razie udało mi się ustalić,
    że jest przedstawicielstwo UBS. Czy ktoś zna inne?

    Z góry dzięki
    Maciek

  • 2. Data: 2006-05-12 19:06:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Mac <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy ktoś się orientuje gdzie w PL i jakie banki prowadzące swą działalność w
    > Szwajcarii posiadają swoje przedstawicielstwa. Na razie udało mi się ustalić,
    > że jest przedstawicielstwo UBS. Czy ktoś zna inne?

    Jest też bodajże Credit Suisse, ale nie widzę większego sensu
    zainteresowania tymi bankami chyba że masz wolny milion złotych.
    Taki jest próg wejściowy do bankowości inwestycyjnej w UBS-ie.

    --
    Przemysław Maciuszko