  • Data: 2006-06-10 20:26:00
    Temat: Re: proszę o pomoc - potrącono mi $
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pe.el> napisał w wiadomości
    news:e6bepe$ajo$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Dawidek ||gazeta pl"
    > <c...@i...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > a jeśli pani w okienku może 'ręcznie' zajrzeć do systemu i zobaczyć, kiedy
    > ten przelew na stare konto przyszedł i wszystkie jego detale (a jest tak,
    > bo przy mnie to robiła), to czyż nie oznacza to, że informacja (mimo iż
    > nie jst dostępna dla nowego systemu), to jest dostępna dla banku - i czy w
    > związku z tym nie mogłabym się odwołać od konsekwencji na mocy faktu, iż
    > bank wiedział - tylko rozwiązanie informatyczne jekie zastosowali
    > uniemożliwiło dokonanie transakcji, ze szkodą dla użytkownika? ..

    Sorry ale jeśli user mówi : przelejcie tyle $$$ na ten numer konta, poprzez
    sieć SWIFT to poczytaj w warunkach realizacji zlecenia że za takie ała to
    nikt oprócz usera podającego numer konta nie odpowiada.
    A pani która "ogląda dwa systemy" ?? to może jedynie pooglądać bo ZTCW jak
    nr konta jest zły a kasa idzie zza granicy to "odbija" i koniec nie ma że
    boli.

    Fantazjować co keidy mógłby można ale rzeczywistość zweryfikowała że owszem
    Bank docelowy wiedział, że nadałaś przelew na tyle i tyle $$ w takim dniu w
    takim tytułem ale co z tego jeśli numer konta na jaki miało zostać
    zaksięgowane
    już nie istnieje ?
    Zawisnąć w próżni i czekać na kontakt strony wysyłającej ?
    Toż to rozwiązanie rodem ze średniowiecza :))

    Pzdr
    Dawidek