  • Data: 2006-06-09 09:23:19
    Temat: Re: proszę o pomoc - potrącono mi $
    Od: "yapann" <y...@o...pe.el> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dawidek ||gazeta pl"
    <c...@i...tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:e6a6kj$hp0

    > bank sie zaslanial tym
    > że nie wiedza kto i kiedy zliwkiduje rachuenk a system im tego nie
    > pokazuje
    > no bo skad mialby czerpac wiedzie.

    a jeśli pani w okienku może 'ręcznie' zajrzeć do systemu i zobaczyć,
    kiedy ten przelew na stare konto przyszedł i wszystkie jego detale (a
    jest tak, bo przy mnie to robiła), to czyż nie oznacza to, że informacja
    (mimo iż nie jst dostępna dla nowego systemu), to jest dostępna dla
    banku - i czy w związku z tym nie mogłabym się odwołać od konsekwencji
    na mocy faktu, iż bank wiedział - tylko rozwiązanie informatyczne jekie
    zastosowali uniemożliwiło dokonanie transakcji, ze szkodą dla
    użytkownika? ..

    --
    ya