  • 1. Data: 2005-05-18 09:03:47
    Temat: promocja kart BPH - co wybrać?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Witam,

    Zainteresowała mnie promocja kart BPH - za darmo i 116 dni grace period
    przez pierwsze trzy okresy rozliczeniowe.
    To mi bardzo pasuje, bo lepiej wakacyjne wydatki rozliczyć zimą:)

    Czy ktoś może mi podpowiedzieć, którą z kart wybrać? Mają ich dość dużo i
    bardzo trudno je porównać.

    Rozważam obecnie kartę Premium Club i Mastercard Silver.
    Mam w mBanku Visę i co miesiąc spłacam pełne zadłużenie.
    Oczywiście zdolność kredytowa bez problemu.

    Czy karta Premium Club jest również objęta tą promocją 116 dni GP?
    Czy są jakieś ukryte opłaty, np. obowiązkowe posiadanie konta? Pytam
    praktyków, bo w banku pewnie nie wiedzą dokładnie :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 2. Data: 2005-05-18 09:21:13
    Temat: Re: promocja kart BPH - co wybrać?
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > Czy są jakieś ukryte opłaty, np. obowiązkowe posiadanie konta? Pytam
    > praktyków, bo w banku pewnie nie wiedzą dokładnie :)

    mie ma wyjatkowo zadnych ukrytych oplat w ich promocji
    a rodzaj karty ? wg mnie bez znaczenia w sumie, ktora ladniejsza :-)) wg
    Ciebie

  • 3. Data: 2005-05-18 12:09:01
    Od: "gg" <n...@m...com>

> [...]
    > przez pierwsze trzy okresy rozliczeniowe.
    > To mi bardzo pasuje, bo lepiej wakacyjne wydatki rozliczyć zimą:)

    Możesz mi wyjaśnić dlaczego? Nie lubisz płacić jak jest ciepło, czy o co
    chodzi?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2005-05-18 12:48:56
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "gg" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > Możesz mi wyjaśnić dlaczego? Nie lubisz płacić jak jest ciepło, czy o co
    > chodzi?

    generalnie mam kredyt mieszkaniowy
    zarobki staram się inwestować w różne instrumenty

    a potrzebuję też od czasu do czasu coś kupić, lub wyjechać na wakacje

    na dzień dzisiejszy utrzymuję na rachunku stan=0
    w czerwcu i lipcu planuję wydać trochę pieniędzy - powiedzmy 10000

    gdybym je wydał z konta, to ponoszę koszt 9,95% kredytu odnawialnego

    jeśli zapłacę kartą, to za 116 dni jestem w stanie uzbierać na rachunku sumę
    na spłatę całości karty
    odsetki 9,95% za 116 (powiedzmy od 1 czerwca do 25 września) od 10000
    wyniosłyby 316 zł

    Zamiast coś kupować, mogę też owe 10000 zł zainwestować w monety, fundusz
    USD lub coś w tym rodzaju. Prawdopodobnie osiągnę zysk>10%.
    Tak więc jakby nie liczyć, tak więc takie 116 dni pieniędzy gratisowo się
    opłaci.

    Dodatkowa zaleta jest taka, że karty BPH dają zniżki 10-15% w wielu
    miejscach - w tym w kilku, które odwiedzam. A więc kolejna zaleta.

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 5. Data: 2005-05-18 15:17:36
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > przez pierwsze trzy okresy rozliczeniowe.
    > To mi bardzo pasuje, bo lepiej wakacyjne wydatki rozliczyć zimą:)

    116 dni dotyczy wyłącznie transakcji bezgotówkowych - pamiętaj o tym

    > Czy ktoś może mi podpowiedzieć, którą z kart wybrać? Mają ich dość dużo i
    > bardzo trudno je porównać.
    >
    > Rozważam obecnie kartę Premium Club i Mastercard Silver.

    Na PC możesz dodatkowo zbierać punkty. Karta Premium Club występuje również
    jako karta Silver - możesz miec więc wszystko (PC Silver)

    > Mam w mBanku Visę i co miesiąc spłacam pełne zadłużenie.

    Mozesz zamienić istniejącą kartę na podstawie 3 ostatnich wyciagów - jak
    spłacasz całość zadłużenia to nie musisz rezygnować z dotychczasowej KK.

    > Oczywiście zdolność kredytowa bez problemu.

    Dla kart wypukłych poprzeczka zdolności kredytowej jest wysoka.

    > Czy karta Premium Club jest również objęta tą promocją 116 dni GP?

    Tak - wszystkie

    > Czy są jakieś ukryte opłaty, np. obowiązkowe posiadanie konta? Pytam

    Nie trzeba posiadać konta. Aczkolwiek jest promocja konta za 0 zł przez całe
    życie (konto srebrne jeżeli deklarowane wpływy średniomiesięczne =>2500zł)

    > praktyków, bo w banku pewnie nie wiedzą dokładnie :)

    Ależ jesteś ukąśliwy.
    Sytuacja ma się polepszać

    Darek

  • 6. Data: 2005-05-18 17:43:58
    Od: "gg" <n...@m...com>

> [...]
    > w czerwcu i lipcu planuję wydać trochę pieniędzy - powiedzmy 10000

    > Zamiast coś kupować, mogę też owe 10000 zł zainwestować w monety, fundusz

    Jakie 10000? Przecież utrzymujesz stan 0 na koncie...?

    > USD lub coś w tym rodzaju. Prawdopodobnie osiągnę zysk>10%.

    Czyli średnio rocznie uzyskujesz minimum 60% rocznie - ładnie i to w takie
    bezpieczne instrumenty jak fundusz i monety, też się muszę tym
    zainteresować.

> [...]
    > Dodatkowa zaleta jest taka, że karty BPH dają zniżki 10-15% w wielu
    > miejscach - w tym w kilku, które odwiedzam. A więc kolejna zaleta.

    Reasumując. Im więcej wydaesz pieniędzy których nie posiadasz tym więcej
    zarabiasz na tym...
    hmmm - ciekawy punkt widzenia.... :P

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2005-05-18 18:31:33
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:d6fv62$kkj$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): gg z adresu <n...@m...com> napisał(a):

    > Czyli średnio rocznie uzyskujesz minimum 60% rocznie - ładnie i to w
    > takie bezpieczne instrumenty jak fundusz i monety, też się muszę tym
    > zainteresować.

    nie - to nie to samo co 60% rocznie
    zresztą zobacz ceny monet papieskich
    albo akcje takie jak PROCHEM
    albo DWS obligacji USD

    ewentualnie kontrakty terminowe
    można uzyskać 10% w skali dwóch miesięcy

    > Reasumując. Im więcej wydaesz pieniędzy których nie posiadasz tym
    > więcej zarabiasz na tym...
    > hmmm - ciekawy punkt widzenia.... :P

    biorąc pod uwagę kredyt odnawialny i kartę kredytową, to dokładnie tak
    płacisz kartą, czyli nabywasz towar, za pieniądze, których de facto nie
    wydajesz
    i przez 116 dni masz i towar i pieniądze, którymi możesz obracać

    widzę, że po długiej dedukcji zrozumiałeś dlaczego chcę kartę z GP=116 dni
    :)

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 8. Data: 2005-05-18 22:20:34
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy są jakieś ukryte opłaty, np. obowiązkowe posiadanie konta? Pytam
    > praktyków, bo w banku pewnie nie wiedzą dokładnie :)

    Nie musisz wybierać. Jeśli tylko możesz wziąć MC Silver, to PC jest jedną z
    jej odmian. Mam MC Premium Club Silver podstawową i dodatkową dla żony. Jak
    na razie zero zastrzeżeń. Tfu, tfu przez lewe ramię żeby mi jakiegoś numeru
    nie wycięli jak pochwalę.
    - wydanie bez problemu na podstawie wyciągów z innej karty
    - poprzedniej karty nie musiałem likwidować
    - nie mam ROR w BPH i nie musiałem zakładać
    - zero problemów z autoryzacjami
    - wyciągi przychodzą w znośnym czasie, obie karty na jednym wyciągu
    Jeszcze tylko kursów nie sprawdziłem dla transakcji zagranicznych, ale przy
    kolejnym wyciągu sobie zobaczę, bo akurat miałem okazję kilka obcych groszy
    wydać.

    Jedyny minus jaki na razie dostrzegam, to konieczność płacenia za podgląd
    transakcji przez net.

    Co do promocji 116 dni, to nie wiem, bo kiedy wyrabiałem swoją, akurat tej
    promocji nie było, ale jeśli składając wniosek internetowy będziesz mógł
    wybrać tą kartę, to obstawiam, że będzie objęta.

    Miłego dnia
    Tomek

    Ps. A jeszcze ostanio mi jakąś kartę bursztynową electron, niespersalizowaną
    przysłali. Akurat nie prosiłem o to i nie potrzebuję, ale może komuś tego
    rodzaju karta jest do czegoś przydatna. Karta jest podpięta do rachunku KK.

  • 9. Data: 2005-05-19 05:20:01
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Tomasz Opalski wrote:

    > Ps. A jeszcze ostanio mi jakąś kartę bursztynową electron,
    > niespersalizowaną
    > przysłali. Akurat nie prosiłem o to i nie potrzebuję, ale może komuś tego
    > rodzaju karta jest do czegoś przydatna.

    słuchaj, no właśnie mi jest potrzebna, jak nie będziesz jej używał to może
    dasz ją mi?
    ;-))

    trainer

  • 10. Data: 2005-05-19 13:18:56
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości
    > ewentualnie kontrakty terminowe
    > można uzyskać 10% w skali dwóch miesięcy

    albo stracić ponad 100% posiadanego kapitału.
    Takie bajki o pewnym zarobku (napisałeś: "co najmniej 10%") to możesz sobie
    opowiadać jakimś naiwniakom. Jeżeli zysk jest wyższy niż taki co dają banki
    na lokacie to jest ryzyko. A jak jest ryzyko to nie mów mi o _pewnym_
    zarobku 10% w 2 mc-e.

> [...]
    > i przez 116 dni masz i towar i pieniądze, którymi możesz obracać
    > widzę, że po długiej dedukcji zrozumiałeś dlaczego chcę kartę z GP=116 dni

    Tylko mi tu nie płacz pod koniec roku jak bank zrobi Ci kęsim, kęsim.
    Będziesz doskonałym klientem - sam podstawiasz się do dojenia. Moje
    gratulacje...

    --
    pozdrawiam
    P.