  • Data: 2004-10-12 14:49:37
    Temat: Re: program do importu historii operacji z mBanku
    Od: MiKo <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel Lancucki wrote:
    > Mój program nie ??czy sie bezpo?rednio z mBankiem jest wi?c w 100%
    > bezpieczny,

    No, takie sformulowanie jest co najmniej ryzykowne, i to w odniesieniu
    do kazdego programu.

    > a o ile wiem ?aden program nie dosta? i nie dostanie atestu od
    > mBanku.

    Lata temu na tej liscie byl temat omawiany. Rozwiazaniem byloby
    wdrozenie przez mBank (i inne banki) ktoregos z istniejacych systemow,
    np HBCI.

    > Ja napewno nie u?ywa?bym programu w którym musze podac ID i HAS?O do
    > swojego konta w banku..

    Ja bym uzywal - pod pewnymi warunkami...

    > Nie mam z?ych intencji wobec autorów programu ale znaj?c naszych hakerów i
    > rózne trojany ?ycz? mi?ej pracy z bezp?atnym programem.

    A ja "znajac naszych hakerów i rózne trojany" zycze milej pracy z
    programem bez dostepnego kodu zrodlowego (do samodzielnej kompilacji).

    Miko