  • Data: 2004-10-12 08:34:20
    Temat: Re: program do importu historii operacji z mBanku
    Od: "Pawel Lancucki" <p...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mój program nie łączy sie bezpośrednio z mBankiem jest więc w 100%
    bezpieczny, a o ile wiem żaden program nie dostał i nie dostanie atestu od
    mBanku.
    Ja napewno nie używałbym programu w którym musze podac ID i HASŁO do
    swojego konta w banku..
    Nie mam złych intencji wobec autorów programu ale znając naszych hakerów i
    rózne trojany życzę miłej pracy z bezpłatnym programem.

    --
    Z pozdrowieniami
    Paweł Łańcucki

    p...@l...pl