  • 1. Data: 2008-03-06 13:36:49
    Temat: problemy z firma "skarbiec"
    Od: em <e...@w...pl>

    Witam, czy ktos miał może kiedyś do czynienia z firmą, która zwie sie
    PKF "SKARBIEC"?
    To korporacja finansowa, która udziela(?) pożyczek hipotecznych,
    niemal każdemu.Wystarczy mieć odpowiednie do wysokości pożyczki
    zabezpieczenie.I juz! Nie dajcie się nabrać! Aby otrzymać pożyczkę
    trzeba wpłacić 5% jej wartości.Po rozparzeniu wniosku- tak zwany -
    "zarząd" przyznaje pożyczke, tyle że dużo mniej niż oczekiwałeś.Bez
    żadnego uzasadnienia, bez zwrotu nadpłaconej kwoty przygotowawczej.No
    i oczywiście cały proces trwa bardzo długo(w moim przypadku już ponad
    rok).W między czasie generują się kolejne koszty(notariusz, opłaty w
    różnych urzędach,czy sądowe).W rezultacie inwestujesz małymi kroczkami
    w rozwój w\w firmy.A na koniec,kiedy wszystko już załatwisz "zarząd"
    decyduje wypłacić ci pieniądze-w transzach!To nie żart! to święta
    prawda! Żeby było zabawniej wszystko to w zgodzie z polskim prawem!
    Chce ostrzec wszystkich, którzy zastanawiają się nad kredytem w tej
    firmie.

  • 2. Data: 2008-03-06 14:24:12
    Temat: Re: problemy z firma "skarbiec"
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 6 Mar, 14:36, em <e...@w...pl> wrote:

    > zabezpieczenie.I juz! Nie dajcie się nabrać! Aby otrzymać pożyczkę
    > trzeba wpłacić 5% jej wartości.Po rozparzeniu wniosku- tak zwany -

    ooo, wróciły "konsorcja"? :-)

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2008-03-06 15:31:41
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

> [...]
    > niemal każdemu.Wystarczy mieć odpowiednie do wysokości pożyczki
    > zabezpieczenie.I juz! Nie dajcie się nabrać! Aby otrzymać pożyczkę

    Faktycznie - już od paru lat ostrzegają w internecie przed PKF Skarbiec
    - niby nie wolno stosowac systemu argentynskiego
    ale ich dzialanie dalej na tym polega

    Uważajcie podwójnie, ponieważ ta sama firma ukrywa się również
    pod nazwą DOBRA POŻYCZKA
    Widać to, porównując adresy biur SKARBCA:
    http://www.pkfskarbiec.nazwa.pl/biura.php
    i DOBREJ POŻYCZKI:
    http://www.dobrapozyczka.com.pl/nasze_oddzialy.html
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-03-06 15:50:45
    Od: em <e...@w...pl>

    On 6 Mar, 16:31, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

> [...]
    > ale ich dzialanie dalej na tym polega
    >
    > Uważajcie podwójnie, ponieważ ta sama firma ukrywa się również

    od kilku lat??
    szkoda że tak póżno i na własnej skórze przekonałam się o tym.
    zainwestowałam w tą pożyczke ponad 6000 a dostane(może) 20000.
    przy czym wnioskowałam o 50000.
    wartość zabezpieczenia cztero krotnie przekraczała wysokość pożyczki.
    jeszcze raz apeluje do wszystkich naiwnych jak ja!
    TO OSZUŚCI !
    nawet jeśli mi coś wypłacą to tak jak pisałam-w ratach.
    ja już popełniłam błąd, ale mam nadzieję,że dzięki temu apelowi
    "skarbiec" straci choćby kilku potencjalnych kientów.
    pozdrawiam.

  • 5. Data: 2008-03-06 16:36:08
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "em"

    > od kilku lat??
    > szkoda że tak póżno i na własnej skórze przekonałam się o tym.
    > zainwestowałam w tą pożyczke ponad 6000 a dostane(może) 20000.
    > przy czym wnioskowałam o 50000.

    tak podają google
    np VI 2006 http://interwencja.interia.pl/archiwum/news?inf=7648
    52
    lub XII 2004 - sprawdz czy twoja umowa ma takie niedozwolone klauzule,
    może się okaże że jest nieważna:
    http://www.finanse.egospodarka.pl/6682,Skarbiec-pode
    jrzane-umowy,1,48,1.html
    *** blad ***

  • 6. Data: 2008-03-06 17:17:40
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "em" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

> [...]
    > ja już popełniłam błąd, ale mam nadzieję,że dzięki temu apelowi
    > "skarbiec" straci choćby kilku potencjalnych kientów.

    Nie jest za późno żeby się wycofać.

    W ciągu 10 dni od otrzymania kasy możesz wypowiedzieć umowę i zwrócić im
    całą otrzymaną kasę MINUS opłata przygotowawcza - i tyle. Nikt nie jest
    stratny finansowo. Bardzo wątpię, żeby operując na krawędzi prawa
    zaryzykowali podanie Cię do sądu. Jeśliby natomiast zdecydowali się nasłać
    komorników (wątpliwe, bo w końcu kasy nie stracili, a komornik kosztuje),
    możesz im na piśmie zagrozić procesem. Na 99,99% odpuszczą takiego
    problematycznego klienta.

    Polacy, nie dajcie sobie s*ać na głowę!

  • 7. Data: 2008-03-06 17:50:48
    Od: em <e...@w...pl>

    On 6 Mar, 18:17, "kashmiri" <k...@i...pl> wrote:
> [...]
    > problematycznego klienta.
    >
    > Polacy, nie dajcie sobie s*ać na głowę!- Ukryj cytowany tekst -

    obawiam się że ja nie mogę już się wycofać,przynajmniej bez strat.
    umowa jest tak napisana że nie ma możliwości odwrotu.
    chyba że zrezygnujesz z wpłaconych pieniędzy.
    wierz mi że to tylko początek kosztów tej pożyczki.
    napisałam o tym raczej ku przestrodze,
    w tej chwili już pogodziłam się ze stratami ale chciałabym ostrzec
    innych przed błedem który popełniłam
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2008-03-06 22:08:46
    Od: Czyżyk <b...@n...czycos.com>

    Użytkownik em napisał:

    > od kilku lat??
    > szkoda że tak póżno i na własnej skórze przekonałam się o tym.
    > zainwestowałam w tą pożyczke ponad 6000 a dostane(może) 20000.
    > przy czym wnioskowałam o 50000.

    Ja p..
    Co Cię skłoniło, żeby wnioskowac o pożyczkę u takich kanciarzy?

  • 9. Data: 2008-03-07 00:44:49
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "em" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]
    > napisałam o tym raczej ku przestrodze,
    > w tej chwili już pogodziłam się ze stratami ale chciałabym ostrzec

    KAŻDĄ UMOWĘ NA ŚWIECIE można dowolnie wypowiedzieć. Co najwyżej trzeba się
    liczyć z koniecznością poniesienia tzw kary umownej (kary zapisanej w
    umowie). Natomiast jeżeli kluczowe zapisy umowy są niezgodne z obowiązującym
    prawem, możesz zerwać umowę bez żadnych konekwencji, i nikt Ci nic nie
    zrobi.
    Dlatego mówię, kiedy tylko otrzymasz od nich kasę do ręki, wręcz im na
    piśmie wypowiedzenie umowy, powołując się na wady w umowie, oraz pieniądze
    pomniejszone o wysokość opłaty wstępnej.
    Nic Ci nie zrobią - bo umowa NIE BYŁA WAŻNA - a Ty finansowo wyjdziesz na
    zero.

  • 10. Data: 2008-03-07 09:40:37
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:fqq33r$aua$1@news.interia.pl...

> [...]
    > pomniejszone o wysokość opłaty wstępnej.
    > Nic Ci nie zrobią - bo umowa NIE BYŁA WAŻNA - a Ty finansowo wyjdziesz na

    Jeśli nie znajdziesz nic w umowie, zawsze możesz powołać się na wady
    oświadczenia woli. Wystarczy, że konsultant nie wyjaśnił Ci wszystkich
    opłat, przekonywał że otrzymasz więcej niż jest to możliwe, albo po prostu
    wywierał na Ciebie presję, żebyś podpisała umowę - i umowa nie jest ważna,
    możesz ją zwrócić (ale dopiero jak dostaniesz kasę, bo inaczej pewnie
    musiałabyś ich podać do sądu, żeby odzyskać "opłatę przygotowawczą".)