  • 1. Data: 2002-04-12 06:12:31
    Temat: problemy natury zasadniczej :-(
    Od: "Piorun" <p...@p...onet.pl>

    witam
    kompletnie nie znam sie na bankach
    zalozylem sobie miesiac temu firmowe telepekao24 i osobiste eurokonto vip
    ale na jakim koncie powinienem trzymac forse?
    za duzo jej nie mam ale cieszylbym sie gdyby byly jakos oprocentowane
    i co to jest ta zmienna i stala stopa???
    czy lepsze sa zlecenia direct debit czy polecenia stale?
    sorry jesli bredze :-)

    --
    Piotr
    p...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-04-12 10:26:19
    Temat: Re: problemy natury zasadniczej :-(
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "Piorun" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zalozylem sobie miesiac temu firmowe telepekao24 i osobiste eurokonto vip
    > ale na jakim koncie powinienem trzymac forse?
    > za duzo jej nie mam ale cieszylbym sie gdyby byly jakos oprocentowane

    NA telepekao24 masz oprocentowanie w wysokości 0% (lub ewentualnie coś koło
    tego).

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 3. Data: 2002-04-12 10:48:24
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > NA telepekao24 masz oprocentowanie w wysokości 0% (lub ewentualnie coś
    koło
    > tego).
    A na vip tez jest smiesznie male, jesli nie najnizsze...czyli zgodnie z
    Twoimi wymaganiami (?)- "jakos".

  • 4. Data: 2002-04-12 12:37:50
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Piorun pisze:
    >ale na jakim koncie powinienem trzymac forse?

    Na koncie w mBanku albo Inteligo :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 5. Data: 2002-04-13 10:34:50
    Od: "Piorun" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości

    > Na koncie w mBanku albo Inteligo :)

    dzieki za odpowiedz
    no wlasnie co wybrac jako ten trzeci inteligo, mbank a moze wogole
    multibank?

    --
    piotr

  • 6. Data: 2002-04-14 10:29:59
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Piorun pisze:
    >Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości

    >dzieki za odpowiedz
    >no wlasnie co wybrac jako ten trzeci inteligo, mbank a moze wogole
    >multibank?

    Multibanku nie zam, ale na Twoim miejscu pewnie wybrał bym mBank głównie
    ze względu na darmowe wypłaty z bankomatów Euronetu. Ale moim zdaniem
    Inteligo jest ogólnie lepsze głównie ze względu na interfejs użytkownika
    i infolinię. Najlepiej załuż konto tu i tu i wypróbuj.

  • 7. Data: 2002-04-14 16:14:18
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Apr 14, 2002 at 12:29:59PM +0200, Radek B wrote:

> [...]
    > Inteligo jest ogólnie lepsze głównie ze względu na interfejs użytkownika
    > i infolinię. Najlepiej załuż konto tu i tu i wypróbuj.

    Multibank jest wlasnie delikatna kombinacja mbanku i inteligo - dobry
    interfejs, wyplaty z euronetow free, _istnieja_ oddzialy. Do tego
    mozna sobie normalne vc wyrobic.

    Generalnie polecam sie zorientowac w jego ofercie.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-04-14 16:41:53
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Multibank jest wlasnie delikatna kombinacja mbanku i inteligo - dobry
    > interfejs, wyplaty z euronetow free, _istnieja_ oddzialy. Do tego
    > mozna sobie normalne vc wyrobic.

    Te oddzialy i VC to zaczerpnieto z Mbanku czy z Inteligo ?

    :-)

    Pzdr,

    Maciej

    PS. klient multi z VC :-)

  • 9. Data: 2002-04-14 16:49:10
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Apr 14, 2002 at 06:41:53PM +0200, Maciej Bebenek wrote:

    > Te oddzialy i VC to zaczerpnieto z Mbanku czy z Inteligo ?

    No tak, tego tam nie ma. Nie, to nie znaczy ze mi brakuje, ale
    coponiektorzy sie tego czepiaja.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-04-14 17:16:47
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > mozna sobie normalne vc wyrobic.
    >
    > Generalnie polecam sie zorientowac w jego ofercie.

    I dac sobie spokoj z pekao e-vip :-) Przy zalozeniu oczywiscie ze sa
    bankomaty euronetu.