  • 1. Data: 2003-07-14 06:15:23
    Temat: priorytet
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    w środę puściłem wpłatę na pocznie na swoje konto w MULTI - mamy
    poniedziałek, a kasy jak nie bylo tak nie ma
    oj cos mi sie widzi, ze PP ma dobrego speca od inwestycji finansowych i
    poprawia sobie wynik odsetkami od moich skromnych kilkuset zlotych

    --
    Matovy

  • 2. Data: 2003-07-14 07:49:03
    Temat: Re: priorytet
    Od: s...@p...onet.pl

    > w środę puściłem wpłatę na pocznie na swoje konto w MULTI - mamy
    > poniedziałek, a kasy jak nie bylo tak nie ma

    przelew przez pocztę może iść nawet do 2 tygodni - bądź cierpliwy :)

  • 3. Data: 2003-07-14 09:44:10
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    s...@p...onet.pl napisał(a):

    > przelew przez pocztę może iść nawet do 2 tygodni - bądź cierpliwy :)

    Zwłaszcza, że domyslnie wpłaty na rachunki bankowe w placówkach pocztowych
    realizowane są w systemie Sybir (papierowy obieg dokumentów).
    Gdyby Matovy skorzystał z usługi STANDARD wtedy jego wpłatę na rachunek
    bankowy zrealizowano w sytsemie Elixir (elektroniczny obieg dokumentów) -
    wysłano by ją pierwszą sesją w następnym dniu roboczym po dniu dokonania
    wpłaty w placówce pocztowej.
    BTW. Temat "priorytet" nie ma żadnego związku z poruszaną sprawą
    (kategoryzacja dotyczy przesyłek) ;-)

    Pozdr.

  • 4. Data: 2003-07-14 17:48:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Zwłaszcza, że domyslnie wpłaty na rachunki bankowe w placówkach pocztowych
    > realizowane są w systemie Sybir (papierowy obieg dokumentów).

    To pewnie nigdy nie dojdzie, bo Multi od dawno jesy wylaczony z SYBIRu ;).

> [...]
    > wpłaty w placówce pocztowej.
    > BTW. Temat "priorytet" nie ma żadnego związku z poruszaną sprawą

    Hm, 13 lutego wyslalem przesylke priorytetowa, do tej chwili nie doszla do
    adresata... Poczta Polska oczywiscie sie tym nie przejmuje... no bo po co ma
    placic wieksze pensje, zeby ktos zechcial u nich pracowac... Wystarczy
    przymykac oko na kradzieze i juz troche kasy zaoszczedza... Przeciez klient
    i tak nic nie udowodni...

    Maciej

  • 5. Data: 2003-07-14 18:31:18
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 14 Jul 2003 17:48:14 GMT, "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >przymykac oko na kradzieze i juz troche kasy zaoszczedza... Przeciez klient
    A reklamowles ? Bo jak nie to sam jestes sobie winny, a jak
    reklamowales to powinienes dostac odszkodowanie, z reguly jest dosc
    korzystne :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 6. Data: 2003-07-14 18:56:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Dentarg" <d...@i...com> wrote in message

    > A reklamowles ? Bo jak nie to sam jestes sobie winny, a jak
    > reklamowales to powinienes dostac odszkodowanie, z reguly jest dosc
    > korzystne :)).

    Odszkodowanie mozesz dostac, za przesylke polecona, wartosciawa, albo
    podobna. To byl list 'zwykly priorytetowy', wiec pewnie sam jestem sobie
    winny, a nie zlodzieje na poczcie ;). Moglem wyslac poleconym...

    Maciej

  • 7. Data: 2003-07-15 05:24:50
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    > "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > To pewnie nigdy nie dojdzie, bo Multi od dawno jesy wylaczony z SYBIRu ;).

    doszło wczoraj - księgowane po południu - w sumie szło od środy od godz. 11
    (wtedy byłem na poczcie ;-)

    --
    Matovy

  • 8. Data: 2003-07-15 05:45:18
    Temat: Odp: priorytet
    Od: "roythekid" <r...@w...pl>

    Użytkownik Dentarg <d...@i...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:k...@4...com..
    .

    > A reklamowles ? Bo jak nie to sam jestes sobie winny, a jak
    > reklamowales to powinienes dostac odszkodowanie, z reguly jest dosc
> [...]

    A jak zareklamowac cos na co nie masz zadnego potwierdzenia? To jest czysty
    biznes.
    roythekid

  • 9. Data: 2003-07-15 18:05:34
    Temat: Re: Odp: priorytet
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    >A jak zareklamowac cos na co nie masz zadnego potwierdzenia? To jest czysty
    >biznes.
    A jak wysylales zwykly list z priorytetem, to gratuluje ;)).
    Priorytetem wysyła się tylko polecone i paczki (od niedawna), nie
    rejestrowanych przesyłek nie ma sensu IMHO.

    pzdr,
    Dentarg

  • 10. Data: 2003-07-15 22:23:45
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    Dentarg <d...@i...com> napisał(a):

    > Priorytetem wysyła się tylko polecone i paczki (od niedawna), nie
    > rejestrowanych przesyłek nie ma sensu IMHO.

    Dziwna opinia ;-)

    Pozdr.,