  • 1. Data: 2003-07-14 06:06:36
    Temat: Kredyt konsolidacyjny
    Od: Alojzy Kluska <a...@o...pl>

    Dzień dobry,
    Obecnie spłacam kredyt w PKO BP, pozostało mi do spłaty ok. 13 000 zł.
    Posiadam również kartę Visa Gold także w PKO BP. Jestem wieloletnim
    i rzetelnym klientem tego banku (ok. 28 lat), jednakże chciałbym zrezygnować
    z ich usług. Niedawno założyłem e-konto w Fortis Banku (ok. 1 rok temu)
    z którego usług jestem zadowolony. Czy możliwe jest wzięcie kredytu np.
    w Fortisie na uregulowanie moich wierzytelności w PKO BP na ok. 23 000 zł
    (13 000 zł kredyt + 10 000 zł VG) i jeśli tak to na jakich warunkach?
    Może znacie inne banki, w których mógłbym korzystnie uzyskać ten kredyt
    bez poręczycieli?

    --
    Pozdrawiam,
    Alojzy Kluska

  • 2. Data: 2003-07-14 07:51:09
    Temat: Re: Kredyt konsolidacyjny
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > w Fortisie na uregulowanie moich wierzytelności w PKO BP na ok. 23 000 zł
    > (13 000 zł kredyt + 10 000 zł VG) i jeśli tak to na jakich warunkach?

    W Fortisie przy e-koncie nie jest to mozliwe. Ale aby się upewnić zadzwoń 0-801
    FORTIS

  • 3. Data: 2003-07-15 09:15:53
    Od: "[ RaQi ]" <n...@s...com>

    Alojzy Kluska wrote:

    [...]

    multi cos takiego daje jak przeniesienie wszystkich zobowiazan wobec
    starego banku do multi.

    R,
    --

    &*(RaQi??) // --: Gdzie żyją RAQI : email: studio (at) post. pl :

    : Yahoo Messenger ID: TwojeStudio | GG: 328.28.00 :
    : IAX phone number: 1(700) 616-56-51 | Voice on net: msnbc.com
    : Jabber: T...@j...org.uk |