  • Data: 2004-09-16 18:55:04
    Temat: Re: prawa wspołposiadacza
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > To znaczy, ze jak mam z kims konto wspolne a do niego przyznany np. limit
    > kredytowy, to moge wykorzystac cala dostepna kase i wystapic o rozwiazanie
    > umowy? Hm, wtedy druga strona musi splacic wszystkie zobowiazania... Latwa
    > kase w takim wypadku mozna miec ;)...
    Nie z bankiem, Bruner, te numery ;-P
    "§46
    1.W przypadku wypowiedzenia umowy Posiadacz rachunku zobowiązany jest w
    terminie wypowiedzenia:
    1) spłacić całość zadłużenia na rachunku wraz z należnymi odsetkami, opłatami
    i prowizjami oraz kosztami,
    2) zwrócić PKO BP SA wydane do rachunku blankiety czekowe i karty bankowe."

    > I tu sie mylisz. Najczesciej jest potrzebna zgoda wszystkich
    > wspolposiadaczy. Zarowno na zamkniecie rachunku, jak i przeksztalcenie go w
    > rachunek indywidualny. Wyobraz sobie, ze nawet chcac ustanowic pelnomockika
    > do konta wspolnego zwykle jest potrzebna zgoda wszystkich wspolposiadaczy.

    Jak podeprzesz to jeszcze jakimś paragrafem
    to później będę Ci już wierzył na słowo ;-)
    Zdecydowanie wolałbym jednak argunenty, nie opinie.
    Zajrzałem jeszcze tu:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_otw
    _rach.html#IV
    Niestety, niezbyt współbrzmi z Twoim zdaniem,
    za to potwierdza moje przypuszczenia o analogicznych uregulowaniach
    w innych bankach.

    > Pozdrawiam
    > Maciej

    również, St.